دستگیری سارق طلای دختر بچه ها/ بر هم زدن نظم کلانتری برای فرار از اعتراف :



دستگیری سارق طلای دختر بچه ها/ بر هم زدن نظم کلانتری برای فرار از اعتراف

زن جوان که با پرسه زنی در شهر طلای کودکان را سرقت می کرد ، هنگام فرار از صحنه آخرین دزدی تصادف کرد و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر 27 مرداد امسال مأموران کلانتری 152 خانی آباد از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 در جریان دستگیری یک سارق زن در خیابان دولت خواه قرار گرفتند .

با حضور گشت کلانتری در محل ، شهروندان در اظهارات خود عنوان داشتند که راننده زن یک دستگاه خودرو پراید نقره ای را در حین فرار از محل سرقت و پس از تصادف خودرو پراید با یک دستگاه نیسان پارک شده در کنار خیابان دستگیر کرده اند .

مالک خودرو نیسان در اظهارات خود به مأموران کلانتری گفت: در داخل حیاط خانه مشغول شستن موتور بودم که با سر و صدای "دزد ـ دزد" به خیابان آمدم . در همان لحظه ، زن جوانی را سوار بر یک دستگاه خودرو پراید نقره ای رنگ مشاهده کردم که با سرعت بسیار زیادی در حال فرار از محل بود. ناگهان کنترل پراید از دست این زن خارج شد و به شدت با خودرو نیسان من که در کنار خیابان پارک شده بود تصادف کرد. قصد اعتراض به نحوه رانندگی وی را داشتم که متوجه شدم این زن یک سارق است و قصد فرار دارد. زمانیکه قصد داشتم مانع از فرار این زن بشوم ناگهان او به شدت دست راست مرا گاز گرفت بگونه ای که باعث خونریزی شدید محل گاز گرفتگی شد اما با حضور مردم و همسایگان در محل، این زن دستگیر شد.

با دستگیری و انتقال پروین . ع 37 ساله به کلانتری و با وجود تلاش وی برای بر هم زدن نظم داخل کلانتری، مأموران در بازرسی از وسایل همراه متهم ، موفق به پیدا کردن یک عدد سیم چین و چند رشته طلای بچه گانه بریده شده شدند .

با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده مبنی بر سرقت طلا و جواهرات متعلق به دختر بچه ها توسط متهم ، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 16 تهران در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 برهنه شدن دختر جوان درخیابان برای فرار از تجاوز عکس  , کادو برای دختر , بهترین زمان لقاح برای دختر دار شدن

 

با ارجاع پرونده به پایگاه پنجم پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات، کارآگاهان با بررسی شکایتهای مشابه موفق به شناسایی تعدادی از شکات پرونده شدند که بنا بر اظهاراتشان طلا و جواهرات متعلق به دختران آنها توسط سرنشین زن یک دستگاه خودرو پراید به سرقت رفته بود.

با حضور مالباختگان در پایگاه پنجم و انجام مواجه حضوری، متهم از سوی دختربچه ها مورد شناسایی قرار گرفت و پروین . ع نیز ضمن اعتراف به سرقت طلا و جواهرات دختر بچه ها، در اعترافات خود عنوان داشت: با دیدن طلا و جواهرات در دست دختر بچه ها وسوسه شده و به همین علت اقدام به سرقت می کردم.

یکی از مالباختگان پس از شناسایی متهم از سوی دخترش به کارآگاهان گفت: 24 مرداد دخترم در حال بازی کردن در داخل کوچه بود که گریه کنان به منزل آمد و بیان داشت که خانم ناشناسی اقدام به سرقت طلاهای همراه او کرده و با یک دستگاه خودرو پراید از محل فرار کرده است .

سرهنگ کارآگاه علی اکبر اسدی رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتیاد شدید متهم به مصرف مواد روانگردان شیشه، گفت: با توجه به شناسایی متهم از سوی تعدادی از مالباختگان و اعتراف صریح او در خصوص سرقت طلا و جواهرات از دختربچه ها، قرار قانونی برای وی صادر و جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و شکات پرونده در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. به همین خاطر از تمامی مالباختگانی که در محدوده جنوب و جنوب غرب تهران به ویژه در منطقه خانی آباد نو، بدین شیوه و شگرد مورد سرقت طلا و جواهرات فرزندان خود قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و طرح شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند./مهر

 


ویدیو : دستگیری سارق طلای دختر بچه ها/ بر هم زدن نظم کلانتری برای فرار از اعتراف