دستگیری سارقان مسلحی كه از مسافر یك اتوبوس ۹ كیلوگرم طلا دزدیدند :     رییس ...



 

 

دستگیری سارقان مسلح , بلیط اتوبوس , خرید بلیط اتوبوس

رییس پلیس آگاهی كردستان از دستگیری سارقان مسلحی كه حدود ۹ كیلوگرم طلا را از فردی در اتوبوس شهری سنندج ـ اصفهان به سرقت برده بودند، خبرداد.

 

سرهنگ احمدی تبار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جریان وقوع سرقت مسلحانه حدود ۹ كیلوگرم طلا از فردی، كارآگاهان پلیس با توجه به اهمیت موضوع وارد عمل شده و با استفاده از منابع اطلاعاتی، تحقیق از طلافروشان و مسافران اتوبوس و چهره نگاری، مشخص شد سارقان پس از سرقت به یكی از باغ های اطراف محل رفته و در آنجا مخفی شده اند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یك عملیات غافلگیرانه یكی از سارقان با هویت «خ ـ م» را به همراه مالك خانه دستگیر كردند كه در بازرسی از محل مبلغ چهار میلیون وجه نقد كشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان كردستان تصریح كرد: پس انتقال متهمان به پلیس آگاهی، ابتدا منكر انجام هرگونه جرمی شدند اما در نهایت یكی از آنان لب به اعتراف گشود و بر اساس گفته های وی «خ ـ م» به همراه شخص دیگر به هویت «پ ـ الف» اقدام به سرقت مسلحانه طلا كرده اند كه با هماهنگی وی مقادیری از طلا را در تهران به مبلغ ۸۲ میلیون تومان به فروش رسانده است.

احمدی تبار با بیان اینكه در ادامه تحقیقات دو متهم دیگر با هویت «پ ـ الف» و «ك» دستگیر شدند افزود: در بازرسی از مخفی گاه آنان چهار كیلوگرم طلا و مبلغ ۴۷ میلیون تومان وجه نقد كشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با دستگیری چهار سارق مسلح و كشف و ضبط حدود هفت كیلوگرم طلا و مبلغ ۴۷ میلیون تومان وجه نقد و سه قبضه اسلحه، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند..../ ایسنا


ویدیو : دستگیری سارقان مسلحی كه از مسافر یك اتوبوس ۹ كیلوگرم طلا دزدیدند