دستگیری زنی با ۱۰۰ شاه کلید! : یک زن تبهکار که ۱۰۰ شاه کلید داشت در غیاب طعمه‌هایش ...



یک زن تبهکار که ۱۰۰ شاه کلید داشت در غیاب طعمه‌هایش به سرقت‌های خونسردانه دست می‌زد. این زن زمانی شناسایی شد که قصد داشت با ایفای نقش مستأجر پای در خانه دیگری بگذارد.

به گزارش خبرنگار شوک، با مخابره گزارش سرقت‌های مشابه در خانه‌های ماهدشت تیم ویژه‌ای در دایره مبارزه با سرقت تشکیل شد.

در پی بررسی‌ها و تحقیقات گسترده پلیس، مشخص شد دزد با در اختیار داشتن شاه کلید براحتی وارد خانه طعمه‌هایش شده و اسباب و اثاثیه گرانقیمت را سرقت می‌کند.

در حالی که هیچ سرنخی از دزدان سریالی نبود به پلیس گزارشی رسید که نشان می‌داد یک زن جوان در حالی که خود را مستأجر معرفی ‌کرده قصد ورود به یک مجتمع مسکونی را دارد.

این زن که سارا نام داشت وقتی بازداشت شد با دستپاچگی به داستانسرایی‌هایی پرداخت و با توجه به تناقض‌گویی‌هایش مأموران تجسس کلانتری ۲۶ کرج وی را در تحت تحقیق ویژه گرفتند.

سارا در همه مراحل سکوت کرده بود تا اینکه مأموران با بکارگیری روش‌های علمی و پلیسی وی را ناچار به اعتراف کردند. سارا در اعترافاتش ۵ سرقت مشابه را به گردن گرفت.

شیوه و روش سرقت
سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی، درباره روش سرقت این زن تبهکار به خبرنگار شوک گفت: سارا در ساعات ابتدایی صبح پس از خارج شدن اعضای خانواده که همزمان مرد و زن از خانه خارج شده در پوشش مستأجر وارد بلوک‌های مجتمع مسکونی شده و با اطمینان از حضور نداشتن طعمه‌هایش به اجرای نقشه سرقت دست می‌زد.

وی افزود: این زن تبهکار با در اختیار داشتن یکصد کلید خانه در اشکال مختلف وارد خانه شده و در مرحله نخست اقلام با ارزش شامل طلا و جواهرات را سرقت می‌‌کرد و سپس با کرایه کردن یک وانت از بی‌اطلاعی راننده استفاده کرده و سایر اقلام را با کمک رانندگان بی‌اطلاع به داخل خانه خودش انتقال می‌داد و در زمان مناسب آنها را به فروش می‌رساند.


 اخبار حوادث  -  ایران 


ویدیو : دستگیری زنی با ۱۰۰ شاه کلید!