دستگیری رمال کلاهبردار در آرایشگاه زنانه/ فالگیری با علائم و نمادهای شیطان پرستی :



اخبار حوادث - دستگیری رمال کلاهبردار در آرایشگاه زنانه/ فالگیری با علائم و نمادهای شیطان پرستی

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان از دستگیری رمال و فالگیری که در آرایشگاه زنانه اقدام با کلاهبرداری از خانم‌ها می‌کرد خبر داد.

سرهنگ احمد رحیمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: برابر اخبار رسیده مبنی براینکه متصدی یک آرایشگاه زنانه در واحد صنفی خود اقدام به فالگیری، رمالی، تاروت و اغفال و کلاهبرداری از زنان کرده و در ازای آن مبالغ زیادی از مشتریان دریافت می‌کند رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، صحت این خبر مشخص و با هماهنگی‌های قضایی، اکیپی از گشت پلیس زن این اداره با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد مکان مورد نظر شدند.

سرهنگ رحیمی بیان داشت: در بازدید از این واحد صنفی مشاهده شد متصدی آرایشگاه با یکسری برگه‌هایی مانند پاسور که دارای آرم، علائم و نمادهای شیطان پرستی می‌باشد، اقدام به فالگیری و رمالی می‌کند.

این مقام مسوول در ادامه گفت: در بازرسی از این واحد صنفی سه جلد کتاب فالگیری، ۱۲۰ برگ مخصوص تاروت و مقداری اسناد و مدارک مشتریان کشف شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به اداره اماکن انتقال یافت که با تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شد.

گفتنی است، واحد صنفی مذکور نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی پلمب و از ادامه فعالیت صنفی وی جلوگیری بعمل آمد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : دستگیری رمال کلاهبردار در آرایشگاه زنانه/ فالگیری با علائم و نمادهای شیطان پرستی