دستگیری دزدهای دستمال انداز :   ۲   ۲برادر شیاد كه با شگرد دستمال اندازی پول ...



 

۲

دستمال کاغذی , دستمال کاغذی تبلیغاتی , دستگیری

 

۲برادر شیاد كه با شگرد دستمال اندازی پول های مردم را در تهران سرقت می كردند، دستگیر شدند.به گزارش «جام جم»، در پی شكایت مردی در شعبه ۱۴ بازپرسی دادسرایناحیه ۱۲ مبنی بر این كه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پول وی از سوی ۲ نفر در چهارراه سیروس به سرقت رفته است، موضوع با دستور قضایی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاكی در ارتباط با جزئیات شكایت خود به پلیس آگاهی گفت: پس از دریافت پول از بانك هنگامی كه وارد چهارراه سیروس شدم، ناگهان یكی از رهگذران در فاصله چند متری از داخل جیبش مقداری پول روی زمین ریخت. همزمان با این موضوع شخصی كه در كنار من ایستاده بود، به او گفت كه پول هایت روی زمین ریخته است. این شخص پس از جمع كردن پول هایش از زمین، مدعی شد مقداری از پول ها گم شده است و بلافاصله به فردی كه ریختن پول را به وی اطلاع داده بود، اعتراض كرد كه پول هایش را او برداشته است.

در پی این ماجرا فردی كه كنار من بود، از صاحب پول خواست تا ما دو نفر را بازرسی كند و من نیز برای رفع هرگونه ابهام، كیسه حاوی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را به آنها نشان دادم و این دو نفر پس از گرفتن كیسه از من، دقایقی بعد آن را بازگرداندند و بلافاصله از محل دور شدند.

شاكی ادامه داد: پس از رفتن این دو نفر وقتی در كیسه را باز كردم، متوجه شدم آنها كیسه حاوی پول را با كیسه دیگری كه درون آن روزنامه باطله قرار داشته، عوض كرده اند.

● ردپای متهمان سابقه دار

در پی این شكایت، ماموران با چهره نگاری از متهمان و تطبیق آن با بانك اطلاعات مجرمین موفق به شناسایی یكی از مجرمان سابقه دار به نام فرامرز شدند.

بررسی سوابق فرامرز نشان می داد كه وی پیش از این به اتهام ارتكاب جرایم مختلف از جمله سرقت مسلحانه و كلاهبرداری دستگیر و زندانی شده است.

در ادامه تحقیقات معلوم شد فرامرز به دنبال آزادی از زندان همراه برادر خود فاضل كه او نیز از مجرمان سابقه دار است، اموال مردم را به شیوه دستمال اندازی در مناطق مركزی شهر سرقت می كنند.

سرهنگ غیاثوند در ارتباط با پیگیری این پرونده گفت: با به دست آمدن این اطلاعات، در مرحله بعدی مخفیگاه

۲ برادر سارق در نسیم شهر رباط كریم شناسایی شد و با صدور دستور نیابت قضایی، هر دو متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند و مرد مالباخته آنها را شناسایی كرد.... / جام جم آنلاین


ویدیو : دستگیری دزدهای دستمال انداز