دستگیری خواهران کیف قاپ/ متهمان سابقه دار بودند : دستگیری خواهران کیف قاپ/ ...



دستگیری خواهران کیف قاپ/ متهمان سابقه دار بودند

دو خواهر کیف قاپ که اقدام به سرقت و جیب بری می کردند با تلاش ماموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ مرزبانی در این رابطه اظهار داشت : صبح روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر شناسایی سارقان کیف قاپ در یکی از مراکز خرید شهر کرمانشاه ، بلافاصله ماموران کلانتری 14 این کلانشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد : با حضور ماموران در محل گزارش شده و پس از انجام تحقیقات لازم مشخص شد ، لحظاتی قبل 2 زن و 1 مرد جوان اقدام به سرقت و کیف قاپی از داخل یک مغازه آبمیوه فروشی کرده و متواری شده اند .

وی افزود: در این راستا با راهنمایی شهروندان و اقدام سریع و ضربتی ماموران کلانتری 14 ، 3 متهم یاد شده حین فرار شناسایی و در اقدامی قاطع دستگیر شدند.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد : بررسی های ماموران حکایت از آن داشت 2 زن دستگیر شده که خواهر نیز هستند از سارقان حرفه ای بوده و تاکنون چندین مرتبه به اتهام جیب بری و سرقت به زندان محکوم شده و تحمل کیفر کرده اند .

وی ادامه داد : در حالیکه در بازرسی های انجام شده از کیف متهمان تعداد 4 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد ، حین انجام تحقیقات زنگ یکی از گوشیها بصدا در آمده و پاسخگویی به آن نشان داد گوشی نیز طی همان روز توسط  خواهران سارق به سرقت رفته است که در این رابطه با راهنمایی ماموران مالباخته به کلانتری مراجعه و گوشی تلفن همراه خود را تحویل گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در خاتمه ضمن اشاره به کشف یکی دیگر از سرقتهای ارتکابی متهمان توسط ماموران کلانتری 14 خاطر نشان کرد : متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند ./مهر

 


ویدیو : دستگیری خواهران کیف قاپ/ متهمان سابقه دار بودند