دستگیری۲۰۰ اوباش و موادفروش در پارك لویزان :       در عملیات ضربتی شب سه شنبه ...



 

  لویزان , پارک جنگلی لویزان , ارازل اوباش

 

در عملیات ضربتی شب سه شنبه نیروی انتظامی حدود ۲۰۰ نفر از افراد اوباش ومواد فروش كه بیشتر در شرق، شمال و پارك جنگلی لویزان تهران فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگاران در محل اجرای طرح با اشاره به این كه عملیات ضربتی برخورد با ناامنی و اراذل و اوباش براساس درخواست های مكرر مردم و با همكاری ماموران یگان امداد در پارك جنگلی لویزان از ساعت ۲۳ شامگاه سه شنبه آغاز شد، افزود: در ساعات اولیه اجرای این طرح حدود ۷۰ نفر از اراذل و اوباش و مواد فروشان و معتادان دستگیر شدند.

وی با تاكید بر این كه اجرای این گونه طرح ها جهت ارتقای احساس امنیت تداوم می یابد، افزود: اجرای این طرح در پارك جنگلی لویزان به دلیل شكایت های مردمی بوده كه این عملیات تا صبح چهارشنبه نیز ادامه داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این كه امنیت در ۶ ماهه دوم امسال محله محوری می شود، گفت: افرادی كه اقدام به اوباش گری می كنند منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

● برخورد با باندهای موادمخدر

مرتضی تمدن، استاندار تهران نیز كه شخصا بر اجرای این عملیات نظارت داشت با تاكید بر این كه دشمن جوانان ما را هدف قرار داده است به خبرنگاران گفت: افراد دستگیر شده فریب نیرنگ دشمن را خورده اند.

وی با تاكید بر این كه باید برخورد با گروه های خطرناك كه ماموریت دارند جوانان ما را منحرف كنند به طور قاطع صورت گرفته و ادامه یابد، افزود: برخورد با باندهای موادمخدر و انحراف جوانان با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

 

● دخمه و تونل داخل پارك

سرهنگ اردشیر مطهری، فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ با اشاره به این كه در ساعات اولیه اجرای طرح حدود ۶۰ نفر از توزیع كنندگان موادمخدر و معتادان از داخل پارك جنگلی لویزان جمع آوری شدند، گفت: بخش هایی از این پارك از وسایل شرب خمر نیز پاكسازی شد.

وی افزود:متاسفانه برخی از توزیع كنندگان موادمخدر اقدام به ایجاد تونل ها و دخمه هایی در داخل پارك كرده و آن را محلی برای فروش و استفاده از موادمخدر قرار داده بودند كه این تونل ها و دخمه ها شناسایی وتخریب شد.

مطهری با اشاره به گزارش های مردمی در خصوص پارك جنگلی لویزان گفت: یك هفته كار اطلاعاتی، عملیاتی و اجرایی در خصوص این پارك صورت گرفت كه نتیجه آن اجرای این طرح بود.

وی تاكید كرد: تعدادی واحد مناسب با استعداد مشخص اعم از پیاده، موتورسوار و واحدهای گشتی خودرویی از این پس در این محل مستقر شده اند تا اجازه برگشت وضعیت فعلی را به پارك جنگلی لویزان ندهند.

 

● كشف ۲ قبضه اسلحه جنگی

سرهنگ قاسم لویی، معاون عملیات پلیس امنیت تهران نیز از دستگیری ۲۳ نفر از اراذل و اوباش در حوالی سه راه امین حضور و خیابان امام خمینی (ره) تهران خبر داد و به ایسنا گفت: از این افراد ۲ قبضه اسلحه جنگی كشف شده است.... / گزارش : جام جم آنلاین 


ویدیو : دستگیری۲۰۰ اوباش و موادفروش در پارك لویزان