دستگاه قضایی تسلیم فشار قدرت‌ها نمی‌شود :   آیت‌الله واعظ طبسی: دستگاه قضایی ...



فشار , پیگیری پرونده قضایی , دستگاه حضور و غیاب

 

آیت‌الله واعظ طبسی:

دستگاه قضایی تسلیم فشار قدرت‌ها نمی‌شود


اقتدار نظام به قوه قضاییه مقتدر است و این قوه نقطه اتکای همه مردمی است که می‌خواهند ظلم و ستمی در جامعه نباشد/در نگاه شهید بهشتی همه شخصیت‌ها و مجموعه‌های فکری یکسان بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی تاكید كرد: دستگاه قضایی کشور مستقل است و در اجرای احکام الهی در برابر فشار قدرتها تسلیم نمی‌شود
آیت الله واعظ طبسی در دیدار در دیدار با مسئولان قضایی خاطر‌نشان کرد: اقتدار نظام به قوه قضاییه مقتدر است و این قوه نقطه اتکای همه مردمی است که می‌خواهند ظلم و ستمی در جامعه نباشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شخصیت بزرگ شهید بهشتی گفت: در نگاه شهید بهشتی اجرا و حاکمیت عدالت در قضای جمهوری اسلامی اصل بود و در نگاه ایشان همه شخصیت‌ها و مجموعه‌های فکری یکسان بودند.
نماینده ولی فقیه در خراسان گفت: همواره در راس قوه قضاییه فقها و علمای برجسته دینی حضور داشتند و همه اعضا و اجزای این دستگاه باید به آنها تاسی کنند.
در این دیدار همچنین رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با ارائه گزارشی، وضعیت قضایی استان را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته اقدامات مناسبی در جهت ارتقا شاخص‌های توسعه قضایی در استان انجام شده است.
حجت الاسلام شریعتی افزود: دستگاه قضایی و به تبع آن دادگستری خراسان رضوی به دنبال اجرای عدالت و قضای اسلامی وسهولت دسترسی مردم به عدالت در جامعه است.

..../تحلیل:ایلنا


ویدیو : دستگاه قضایی تسلیم فشار قدرت‌ها نمی‌شود