دستگاه جدید رفع سکسکه با هزینه 13 پوند : دستگاه جدید رفع سکسکه با هزینه 13 ...



دستگاه جدید رفع سکسکه با هزینه 13 پوند

تاکنون افراد برای درمان سکسکه از روش‌های سنتی گوناگون از آب خوردن به صورت وارونه گرفته تا حبس نفس و شوکه شدن استفاده می‌کردند اما اکنون یک مخترع آمریکایی توانسته با شیوه جدید و ساده به درمان این مکانیسم کمک کند.

 

انواع جدید دستگاه فر کننده مو , هزینه دستگاه کارت خوان , هزینه پشتیبانی دستگاه کارتخوان

 

چاک ری از شرکت hicural در کالیفرنیا مدعی شده که این دستگاه می‌تواند همیشه سکسکه را متوقف کند.

این دستگاه در حقیقت یک قطعه پلاستیکی است که در وسط آن یک سوراخ قرار گرفته است. کاربر با دندان این پلاستیک را نگهداشته و از میان سوراخ آب می‌خورد.

به نظر می‌رسد که سکسکه با ترکیبی از خوردن آب و گاز زدن این پلاستیک که منجر به کشیده شدن عضله گلو می‌شود، درمان می‌شود.

این ایده در پی ابتلا به سکسکه خود چاد ری ایجاد شد که طی آن تصمیم گرفت با یک خودکار در دهان خود آب بنوشد که منجر به درمان این شرایط شد.

درمانهای دیگر سکسکه شامل خوردن یک قاشق پر کره بادام‌زمینی، نگه داشتن ننفش، تنفس در یک پاکت کاغذی، آب خوردن بطور وارونه، خوردن آب از سوی مخالف فنجان، ترساندن فرد، خوردن یک قاشق سرکه، قورت دادن پی‌درپی آب دهان، فشار دادن انگشتان در گوش، بیرون آرودن زبان، بو کردن نمک و ایجاد حالت تهوع است.

این فناوری جدید 13 پوند هزینه داشته و به گفته ری تا کنون بیش از 10 هزار محصول به فروش رفته است.

سکسکه در نتیجه انقباض ناگهانی و غیر ارادی لایه عضلانی زیر قفسه سینه موسوم به دیافراگم به وجود می‌آید. این ابداع جدید هنوز توسط تمام پزشکان تائید نشده چرا که باورها بر این است که در هر صورت این شرایط به مرور از بین می‌روند./ایسنا

 


ویدیو : دستگاه جدید رفع سکسکه با هزینه 13 پوند