دستور کنار گذاشتن مهرداد پولادی از تیم ملی صادر شد :   اخبار ورزشی - دستور ...



مهرداد پولادی , دستور بمباران هیروشیما توسط چه کسی صادر شد ؟ , سر کنار بخاری گذاشتن در شب

 

اخبار ورزشی - دستور کنار گذاشتن مهرداد پولادی از تیم ملی صادر شد

قرار است فدراسیون به کارلوس کی روش اعلام کند در اردوهای بعدی پولادی را فرا نخواند و در جام ملتها هم قید او را بزند.

ساعتی پس از آن که خبر عقد قرارداد مهرداد پولادی با باشگاه الشحانیه قطر رسانه ای شد، آن دسته از مسوولان نظام وظیفه که به فدراسیون فوتبال دستور داده بودند به هیچ وجه آی تی سی مهرداد صادر نکند، با ارسال نامه ای از فدراسیون فوتبال خواستند توضیح بدهد چرا با وجود تاکید آنها با پولادی که کارت معافیت اش مشکل دارد و مشمول و سرباز فراری محسوب می شود، همکاری کرده اند اما فدراسیون فوتبال بلافاصله با صدور بیانیه ای اعلام کرد به هیچ وجه به پولادی رضایتنامه بین المللی یا همان آی تی سی نداده و مجوز این بازیکن از جانب فیفا صادر شده است.

حالا منابع آگاه می گویند همان مسوولانی که با صدور آی تی سی پولادی مخالف بودند، وقتی متوجه شدند نمی توانند مانع قرارداد باشگاهی مهرداد و الشحانیه قطر شوند، تغییر رویه دادند و از فدراسیون خواستند این بازیکن دیگر به هیچ وجه به اردوی تیم ملی دعوت نشود.

قرار است فدراسیون هم به کارلوس کی روش که علاقه خاصی به پولادی دارد و مهرداد را به ستاره ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تبدیل کرد، اعلام کند در اردوهای بعدی پولادی را فرا نخواند و در جام ملتها هم قید او را بزند.

البته پولادی که خوب می داند اگر پایش را داخل ایران بگذرد، طبق قوانین به خاطر مشکلی که برای کارت معافیت اش پیش آمده، ممنوع الخروج می شود، اصلا قصد نداشت تا پایان جام ملتها به ایران بیاید. او امیدوار بود همراه تیم ملی به استرالیا برود و با قهرمانی در جام ملتها از طرح سرباز قهرمان بهره ببرد و مشکل کارت معافیت خود را حل کند اما حالا بعید به نظر می رسد اجازه بدهند مهرداد با تیم ملی به جام ملتها برود، مگر آن که کی روش جفت پای خود را داخل یک کفش کند و این ملی پوش جام جهانی دیده را از غضب مسوولان نجات بدهد.


البته پولادی می توانست به جای خودداری از حضور در ایران برای حل مشکل خود به ایران بیاید و نگذارد کار به جای باریک کشیده شود.
اخبار ورزشی - رادنیوز

 


ویدیو : دستور کنار گذاشتن مهرداد پولادی از تیم ملی صادر شد