دستور ویژه وزیر درباره معلم بروجردی : رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ...


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از دستور وزیر آموزش وپرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی دولت: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از دستور وزیر آموزش وپرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی خبر داد.

علیرضا جدایی گفت: روز گذشته متاسفانه در حادثه ای باور نکردنی دانش آموز یکی از دبیرستان های شهرستان بروجرد دبیر فیزیک مدرسه ی خود را مورد حمله قرار داد که متاسفانه بر اثر ضربه چاقوی این دانش آموز معلم بروجردی در بیمارستان درگذشت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رئیس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش درباره جزئیات این حادثه افزود: براساس بررسی های اولیه صورت گرفته این دانش آموز به همراه ولی خود به مدرسه مراجعه می کند و با مشاهده نمره درس فیزیک، به کلاس درسی معلم که در حال تدریس بود رفته و با ضربه چاقو به وی حمله می کند.

وی از پی گیری این حادثه به صورت ویژه به منظور روشن شدن ابعاد قضیه و صیانت از حقوق این معلم خبرداد و گفت: انتظار می رود مراجع انتظامی و قضایی نسبت به واکاوی ابعاد مختلف حادثه وپی گیری حقوق این همکار شایسته فرهنگی در کوتاه ترین زمان، اقدامات جدی به عمل آورند.

جدایی همچنین گفت: به دستور وزیر آموزش وپرورش معاونت حقوقی این وزارتخانه مامور شده است در همه مراحل رسیدگی به این پرونده حمایت قضایی ویژه از خانواده مرحوم محسن خشخاشی را معمول نماید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اهمیت اخبار آموزش وپرورش و تاثیر آن در سطح جامعه از اصحاب رسانه خواست همانند گذشته، در تنظیم و توزیع اخبار دقیق این حادثه دقت و صحت را مورد عنایت ویژه قرار دهند.

وی، درگذشت این معلم گرامی را به جامعه فرهنگیان فرهیخته استان لرستان و شهر بروجرد و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت گفت.


ویدیو : دستور ویژه وزیر درباره معلم بروجردی