دستور ویژه روحانی درباره مسکن حمایتی : رئیس‌جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد ...


رئیس‌جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی بر عملیاتی کردن طرح مسکن حمایتی با اولویت زوج‌های جوان تأکید کرد. پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی روز پنج‌شنبه به‌ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری تشکیل جلسه داد.

رئیس جمهور در این جلسه بر عملیاتی کردن طرح مسکن حمایتی با اولویت زوجهای جوان تأکید کرد.

در این جلسه که به بررسی سیاست‌های بخش مسکن و راهکارهای ایجاد رونق در این بخش اختصاص داشت، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت مسکن شهری و روستایی و پیش‌بینی نیازهای آینده در افق 15ساله با توجه به رشد جمعیت و پیش‌بینی رشد اقتصادی کشور ارائه کرد.
همچنین در این جلسه اقدامات لازم برای بهبود فضای سرمایه‌گذاری در این بخش و سیاست‌های حمایتی دولت مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

رئیس‌جمهور با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی در افزایش بهره‌وری در این بخش، بر ضرورت اقدام هماهنگ در بهسازی بافت فرسوده شهری تأکید کرد و از وزارت راه و شهرسازی خواست مقدمات اجرای طرح‌های نمونه در تجمیع و تبدیل واحدهای غیراستاندارد با تأمین مسکن مناسب برای ساکنان و ایجاد فضای سبز مناسب را با تشویق بخش خصوصی فراهم کند.

روحانی با اشاره بر مصوبه اخیر دولت دستور داد با عملیاتی کردن طرح مسکن حمایتی، نیاز زوج‌های جوان به مسکن مورد توجه قرار گیرد. همچنین مصوبه مربوط به مسکن روستایی با تأمین تسهیلات لازم اجرایی شود.

رئیس‌جمهور همچنین بر اصلاح طرح مسکن مهر و تأمین خدمات زیرساخت برای واحدهایی که آماده تحویل شده و می‌شوند، تأکید کرد.


ویدیو : دستور ویژه روحانی درباره مسکن حمایتی