دستورات نجفی درباره دانشگاه علمی کاربردی :   اخبار دانشگاه - دستورات نجفی درباره ...



ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور , زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

اخبار دانشگاه - دستورات نجفی درباره دانشگاه علمی کاربردی؛ از تعیین تکلیف ۲۳مرکز تا توضیح علت دریافت حق فرهنگی ورزشی!

سرپرست وزارت علوم در نامه‌ای به سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، دستور پیگیری پنج موضوع از جمله کاهش شهریه دانشجویان و واگذاری یا انحلال ۲۳ مرکز علمی کاربردی را صادر کرد.

در نامه محمدعلی نجفی خطاب به مسعود شفیعی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آمده است:
«با تشکر از برگزاری همایش بیست و دومین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و پیرو مباحث مطروحه در آن همایش، موارد زیر را جهت اقدام مقتضی اعلام می‌دارد:

۱- رقم ۱۵ درصد سهم دانشگاه جامع از محل شهریه‌های دانشجویان کلیه مراکز علمی کاربردی کشور از ابتدای سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ به ۱۲ درصد تقلیل می‌یابد.

۲- ۲۳ مرکز تحت مدیریت دانشگاه با برنامه‌ریزی کامل و رعایت کلیه جوانب امر در سال تحصیلی جاری به بخش خصوص فعال و صاحب صلاحیت واگذار و یا درصورت عدم امکانِ این امر منحل شوند؛ البته برای دانشجویان این مراکز باید تدابیر لازم اندیشیده شود که دچار زیان و خسارت نشوند.

۳- موضوع معافیت مراکز علمی کاربردی از مالیات را بررسی و در صورتی که مشکلی از این جهت وجود دارد، نتیجه را به اینجانب گزارش فرمایید.

۴- مسأله دریافت ۳۵۰ هزار ریال حق فرهنگی ورزشی بابت هر دانشجو توسط دانشگاه بررسی و دلایل این امر و ضرورت آن را به اینجانب گزارش فرمایید.

۵- ظاهراً در مواردی سرفصل‌های دروس خاص که باید در مراکز تدریس شوند، هنوز تهیه و ابلاغ نشده و از سرفصل‌های درسی دانشگاه‌های معمولی استفاده می‌شود؛ این امر را نیز بررسی و نتیجه را گزارش فرمایید».
اخبار دانشگاه - نسیم

 


ویدیو : دستورات نجفی درباره دانشگاه علمی کاربردی