دستمالی که ماسک اکسیژن می شود +عکس : دستمالی که ماسک اکسیژن می شود +عکس ماسک ...



دستمالی که ماسک اکسیژن می شود +عکس

ماسک های اکسیژن از جمله وسیله هایی هستند که می توانند در آتش سوزی ها به داد انسان رسیده و آن را از مرگ حتمی نجات دهد اما این وسیله ها هزینه ای بسیار زیاد دارند و همچنین استفاده از آن ها برای همه مقدور نیست.

ماسک های اکسیژن همانقدر که توانایی نجات جان انسان را دارند به خاطر مشکلاتشان ممکن است به وسیله ای برای مرگ هم تبدیل شوند. یکی از مهمترین مشکلات آن ها سریع نبودن این وسیله هنگام استفاده است.


"جنگوک لی" یک طراح کره ای است که به تازگی دستمال کاغذی های اضطراری را ابداع کرده است. این دستمال کاغذی ها می توانند به راحتی به کمک دیگران آمده و جان آن ها را در شرایط خطرناک نجات دهد زیرا مشکلات اصلی ماسک ها اکسیژن را از بین برده است.

 

چرا در هواپیما ماسک اکسیژن میذارن , ایلان ماسک , ماسک صورت

 
این دستمال کاغذی در محفظه های مخصوص نگه داری می شود و روی همه آن ها که باید مرطوب باشند فیلترهای خاصی نصب شده است که مانع از ورود آلودگی یا دود حاصل از آتش سوزی به درون گلو می شود. این حرکت یعنی جان انسان ها به راحتی نجات پیدا می کند.


استفاده از این دستمال ها می تواند در محدوده های مستعد آتش سوزی مانند کارخانه های شیمیایی یا حتی ترمینال های اتوبوس و مترو می تواند یک راه حل برای زنده نگه داشتن انسان ها در شرایط سخت باشد. این وسیله مشکل بزرگ بودن ماسک های اکسیژن را نیز از بین بده است.
از هر نظر یک ماسک اکسیژن در مقابل این دستمال ها تنها وسیله ای بزرگ و بدقواره است که باعث می شود جان انسان ها بیشتر به خطر افتد. این طرح پس از ارائه توسط شرکت های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است وبه زودی تولیدش آغاز می شود.

 

ماسک , ماسک مو , ماسک ماست

 

ماسک عسل , ماسک خیار , آموزش ماسک در فتوشاپ

  منبع:yjc.ir


ویدیو : دستمالی که ماسک اکسیژن می شود +عکس