دستبندی که مچ همسر خیانتکار را می‌گیرد : دستبندهای فناوری پیشرفته با قابلیت ...


دستبندهای فناوری پیشرفته با قابلیت پیگیری شیوه زندگی توأم با سلامت، نظارت بر الگوی خواب، ضربان قلب و نوع غذای صرف شده طرفداران زیادی در میان مردم داشته و اکنون طراحی جدید آن می‌تواند به زوجها در پیگیری سلامت رابطه‌شان کمک کند. خبرگزاری ایسنا: دستبندهای فناوری پیشرفته با قابلیت پیگیری شیوه زندگی توأم با سلامت، نظارت بر الگوی خواب، ضربان قلب و نوع غذای صرف شده طرفداران زیادی در میان مردم داشته و اکنون طراحی جدید آن می‌تواند به زوجها در پیگیری سلامت رابطه‌شان کمک کند.

 زوجها با بررسی داده‌های بدست آمده توسط این دستبند می‌توانند مچ همسران خیانتکارشان را هم بگیرند!

این فناوری، دقیقه به دقیقه شرایط را ثبت کرده و حتی میزان کالری سوزانده شده فرد را نیز به اطلاع خواهد رساند.

دستبند قابل حمل به پیگیری عادات سلامت شخص و همگام سازی آن با برنامه‌ای بر روی تلفن همراه وی جهت ارائه پیشنهادات در مورد سلامتی بیشتر فرد می‌پردازد.

با همسر خیانتکار چه کنیم؟ , بهترین همسر , همسر یابی

این دستبند 100 پوندی Jawbone UP نام داشته و از یک حسگر حرکتی درونی برخوردار است که گامها، کالری سوزانده شده، مسافت و زمان فعالیت در مقایسه با عدم فعالیت را ذخیره می‌کند.

این حسگر حتی در زمان خواب نیز کاربر را ارزیابی کرده و حرکات آنها را برای ثبت زمان به خواب رفتن، مدت آن و عمق خواب بررسی می‌کند.

در صورت ناکافی بودن داده‌ها، برنامه نصب شده بر روی گوشیهای آیفون از کاربر خواهد خواست تا از تمام غذاهای صرف شده‌اش عکس انداخته و زمان مکان و محتوای غذای صرف شده را دنبال می‌کند.

مدل دستبند جدید تفاوت میان کالری سوزانده شده در زمان فعالیت جنسی یا وزنه‌برداری یا حتی دویدن را نمایش می‌دهد.

جورج اوزبورن، وزیر خزانه‌داری انگلیس از جمله کسانی است که از یک نسخه سیاه رنگ آن استفاده کرده و برای اولین بار زمانی که به ارائه اسناد به کمیته منتخب خزانه‌داری می‌پرداخت، در دست وی دیده شد. اوزبورن از این فناوری برای نظارت بر الگوی خواب و پیگیری رژیم تناسب اندامش استفاده می‌کند.

در آمریکا برخی از این دستبندها برای استفاده همیشگی حتی در زمان حمام طراحی شده‌اند. در حقیقت نسل بعدی دستبندهای پیگیری سلامت چسبهایی هستند که هیچگاه نیازی به برداشتن یا شارژ مجدد نخواهند داشت.


ویدیو : دستبندی که مچ همسر خیانتکار را می‌گیرد