دستبرد به 44 خانه با همکاری داماد خلافکار/ انتقال اموال دزدی با وانت کرایه‌ای :



جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند سارقان منزل با 44 فقره سرقت در اندیشه شهریار خبر داد.

 به گزارش   باشگاه خبرنگاران، سرهنگ"افضل گلزاری" با اعلام این خبر گفت: با وصول یک فقره پرونده سرقت منزل به پلیس آگاهی ،بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، با بررسی ماموران پلیس آگاهی،مشخص شد که محل سکونت شاکی بر اثر آتش سوزی مغازه مجاور دچار دود گرفتگی شده و شاکی چند هفته منزل خودش را ترک کرده بود که سارقان از این فرصت استفاده کرده و اقدام به سرقت از منزل شاکی کردند.

سرهنگ گلزاری افزود:در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی مشخص شد آخرین سرقت توسط یک دستگاه خودرو و پیکان وانت صورت گرفته است و پس از شناسایی مالک پیکان وانت، وی دستگیر و در اظهاراتش گفت چهار سرنشین جوان یک دستگاه خودروی ام وی ام قصد جابجایی اثاثیه منزل را داشتند که وانت پیکان مرا کرایه کرده و به جای کرایه خودرو، یک کارت قالیشویی به من دادند.


جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه تصریح کرد:پس از اظهارات راننده پیکان وانت مشخص شد که مالک قالیشویی همان راننده ام وی ام است،لذا ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی وارد قالیشویی شده و متهم را دستگیر کردند وی ابتدا منکر هر گونه سرقت شد ولی در مواجهه با اسناد و مدارک و شاکی لب به اعتراف گشوده و بیان کرد با همدستی چهار نفر از دوستانش اقدام به سرقت می کرده است.

گلزاری افزود:با توجه به اعترافات متهم اصلی و با استفاده از منابع و مخبرین، مخفیگاه همدستانش شناسایی و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه پنج نفر از سارقان را دستگیر کردند.

گلزاری در پایان با اشاره به شیوه و شگرد سارقان گفت:متهم"ف-ر"منازل خالی را شناسایی می کرده و به دامادش اطلاعات می داده و پس از اطمینان از خالی بودن خانه اقدام به سرقت منازل کرده و لوزام سرقتی را با خودروهای کرایه ای حمل می کردند.

گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.


 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو : دستبرد به 44 خانه با همکاری داماد خلافکار/ انتقال اموال دزدی با وانت کرایه‌ای