در 90 دیشب چه گذشت؟! : موضوعی كه باعث شده 90 در این هفته‌ها دو بار در طول هفته ...


موضوعی كه باعث شده 90 در این هفته‌ها دو بار در طول هفته اجرا شود و حتی سوال پیام كوتاه برنامه شب گذشته نیز به نوعی تحت تاثیر آن بود، فشردگی بازی‌های لیگ در هفته‌های پیش رو بود. 90 در این هفته از مخاطبانش پرسید كه بهتر است لیگ ایران با چند تیم برگزار شود؟ كه البته پاسخ بینندگان به این سوال نیز جالب توجه بود. در نظرسنجی برنامه دوشنبه شب «90» نزدیك به 85 درصد مخاطبین این برنامه با برگزاری لیگ با 18 تیم مخالفت كردند.

«90» دوشنبه شب، شب آرامی را سپری كرد و به اتفاقات هفته بیستم لیگ برتر پرداخت.

موضوعی كه باعث شده 90 در این هفته‌ها دو بار در طول هفته اجرا شود و حتی سوال پیام كوتاه برنامه شب گذشته نیز به نوعی تحت تاثیر آن بود، فشردگی بازی‌های لیگ در هفته‌های پیش رو بود. 90 در این هفته از مخاطبانش پرسید كه بهتر است لیگ ایران با چند تیم برگزار شود؟ كه البته پاسخ بینندگان به این سوال نیز جالب توجه بود.

پس از آغاز پخش بازی‌های مختلف یكی از موضوعاتی كه چند دقیقه وقت 90 را گرفت، بحث بر سر صحنه مشكوك زمین خوردن علی حمودی مدافع استقلال در دیدار مقابل مس كرمان بود كه نظرات زیادی پیرامون آن وجود داشت.

جعفری كارشناس داوری حاضر در برنامه این صحنه را خطا می‌دانست، اما معتقد بود كه حمودی خارج از محوطه جریمه سرنگون شده است. بعد از او مظلومی سرمربی استقلال روی خط آمد و تاكید كرد كه باشگاه استقلال روز دوشنبه در حضور چند كارشناس این صحنه را بازبینی كرده و همه معتقد بودند كه پنالتی بوده است. البته فردوسی‌پور برای این كه درباره این صحنه هیچ شك و شبهه‌ای باقی نماند، نظر هشت كارشناس داور دیگر را هم پرسید كه پنج نفر از آن‌ها اعتقاد داشتند كه پنالتی نبوده و سه نفر دیگر گفتند داور آن دیدار باید برای استقلال پنالتی می‌گرفته است.

سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش درباره شعار برخی هواداران تیمش پس از دیدار مقابل مس گفت: "من از همه هواداران استقلال در سراسر ایران تشكر می‌كنم. حالا چند نفری این وسط پیدا می‌شوند كه بعضی مواقع عصبانی هستند، البته كارشان غیر طبیعی است، كسانی كه در ورزشگاه آزادی سمت راست جایگاه می‌نشینند، انگار كمی آتشی‌تر از بقیه هواداران هستند و تحمل باخت ما را ندارند، حتی وقتی از جلوی این جایگاه رد می‌شویم‌، آن‌ها به ما تیكه می‌اندازند، من نمی گویم كه آن‌ها از جایی خط می‌گیرند، اما استقلال در این فصل باید چه كار می‌كرد كه نكرده؟ "

مظلومی درباره انتقال بحث برانگیز علوی به استقلال گفت: "خواهش می‌كنم این قدر این جوان را تحت فشار نگذارید، مطمئن باشید كه هیچ لابی برای گرفتن این بازیكن نبود. من هم زیر هیچ فشاری قرار نمی‌گیرم. اگر پورحیدری در مصاحبه‌اش گفت كه مظلومی هم این بازیكن را نمی‌خواهد هنوز در جریان ماجرا نبود. این بازیكن در مس هم با من بوده، اما به دلیل مشكلاتی كه داشت، نمی‌توانست در شهرستان بازی كند. پدر او بیمار است و مشكل روحی ـ روانی دارد. ما باید به او كمك كنیم. "

سرمربی استقلال در پایان صحبت‌هایش گفت: "ما در وضعیت مهمی قرار داریم و هواداران باید بیشتر حواسشان را جمع كنند، ضمن این كه كانون هواداران باید با دقت بیشتری نسبت به سكوها كار كند و حتی دستش برای انجام برخی كارها بازتر باشد. "

میهمان برنامه این هفته‌ سهراب بختیاری زاده بود، مدافع پیشین تیم ملی و فعلی صبا در صحبت‌هایش با اشاره به این كه می توانست خیلی بهتر از این‌ها در زندگی فوتبالی‌اش باشد و به موفقیت‌های بیشتری برسد، گفت: "شاید در انتخاب تیم‌هایم بی‌دقت عمل كردم، اما اگر یك مشوق یا مدیر برنامه‌های خوب داشتم، می توانستم خیلی بیشتر پیشرفت كنم."

فردوسی‌پور درباره دیداری كه فصل گذشته پرسپولیس با هدایت علی دایی چهار گل از صبا خورد و این كه صحبت‌های شیث رضایی را در آن بازی چه كسی به دایی منتقل كرده بود، گفت: "من خودم از مرتضی كاشی شنیدم كه شیث رضایی چه حرف‌هایی زده است. وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم، اما با وجود این باز هم به دایی چیزی نگفتم."

در ادامه برنامه اعتراض‌های مردم بوشهر به نتایج تیم شاهین در چند هفته‌ اخیر پخش شد كه در این میان صحبت‌های یك زن مسن بوشهری در انتقاد از وضعیت شاهین بسیار جالب بود. این هوادار شاهین در صحبت‌هایش با انتقاد مدافعان تیم بوشهری گفت: "بعضی از آن‌ها به سمت راست زمین می‌روند و بعضی از آن‌ها به سمت قبله دفاع می‌كنند! شاهین با این نوع بازی كردن به دسته صفر (!) سقوط می‌كند و بازیكنانشان هم به درد بازی با خروس جنگی‌ها می‌خورند!"

در ادامه برنامه "گزی" رییس هیات موسسین باشگاه شاهین با اشاره به اولتیماتوم دو هفته‌ باشگاه شاهین به فیروز كریمی گفت: "كادر فنی دو هفته‌ فرصت دارد كه در دو بازی خارج از خانه پیش رو چهار امتیاز كسب كند."

وی درباره آخرین وضعیت كرار جاسم هم گفت: "كرار با یك مصدومیت كوچك مواجه شده و در طول این هفته‌ بخشی از قراردادش را دریافت می‌كند و مصدومیت او هم واقعی است نه به خاطر نگرفتن پول. "

فردوسی‌پور پس از پخش بازی شهرداری و پرسپولیس به شایعه سه اخطاره بودن سعید دقیقی مهاجم شهرداری در این بازی پرداخت كه البته مدیر روستا سرمربی شهرداری و همچنین سرپرست این تیم معتقد بودند كه دقیقی دو اخطاره بوده و هیچ مشكلی هم برای این بازی نداشته است، البته عزیز محمدی، درباره این موضوع اظهار بی‌اطلاعی كرد.

در پایان برنامه نزدیك به یك میلیون و 800 هزار نفر در مسابقه نظرسنجی شركت كردند كه 64 درصد آن‌ها معقتد بودند لیگ برتر باید 16 تیم برگزار شود. 20 درصد به لیگ 14 تیمی و 16 درصد هم به لیگ 18 تیمی رای دادند.


منبع: ایسنا


ویدیو : در 90 دیشب چه گذشت؟!