در یک کودکستان با iPad2 خواندن و نوشتن یاد می‌دهند! : به نقل از پایگاه اینترنتی ...


به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل ،در مدرسه Auburn در آمریکا ،به نظر میرسد که دیگر تب iPad2 بسیار فراگیرتر شده و مدیران این مدرسه می‌خواهند که با تبلت نسل دوم اپل به کودکان خواندن و نوشتن یاد بدهند. به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل ،در مدرسه Auburn  در آمریکا ،به نظر میرسد که دیگر تب iPad2 بسیار فراگیرتر شده و مدیران این مدرسه می‌خواهند که با تبلت نسل دوم اپل به کودکان خواندن و نوشتن یاد بدهند.

کمیته این مدرسه در روز چهارشنبه تصمیم گرفت که با اختصاص یک بودجه ۲۰۰ هزار دلاری در حدود ۲۸۵ دیوایس iPad2 را برای کودکان و معلمان تهیه و خریداری کنند.

سرعت خواندن و نوشتن هارد چیست , چرا سن 7 سالگی بهترین برای اموزش خواندن و نوشتن است , فارسی نوشتن در فتوشاپ

قرار است طی یک طرح پایلوت ، تعدادی از دانش اموزان در ماه می ،به این تبلت مجهز شوند  و طبق وعده مسئولان ، این برنامه به صورت کامل در تمامی ۶ مدرسه ابتدایی این موسسه از پاییز به صورت کامل اجرا خواهد شد.

تام موریل سرپرست این طرح در این مورد گفت:”یکی از محاسن iPad که ما را مجاب به خرید ان کرد که دارای نرم افزارهای فراوان و کاربردهای بسیار مفید آموزشی این دیوایس است و دانش اموزان ما می توانند به راحتی به خواندن و کشیدن نقاشی فقط با انگشتان خود بپردازند و این برای ما بسیار با اهمیت است”.

نوشتن , نوشتن رزومه , نوشتن آدرس به انگلیسی برای لاتاری

مقامات این مدرسه امیدوارند که بتوانند با این پرش فن آوری و آموزشی ،نرخ سواد را در منطقه از ۶۲ درصد به ۹۰ درصد در طی دوسال برسانند.

منبع : Farnet.ir


ویدیو : در یک کودکستان با iPad2 خواندن و نوشتن یاد می‌دهند!