در کیش، کدام هتل برویم؟ : کیش یکی از بهترین گزینه های سفر برای تعطیلات است؛ ...


کیش یکی از بهترین گزینه های سفر برای تعطیلات است؛ جزیره پرطرفدار آب های نیلگون خلیج فارس که در زمستان هوایی بسیار مطلوب دارد. هفته نامه اوقات خوش - الهه رضازاده: کیش یکی از بهترین گزینه های سفر برای تعطیلات است؛ جزیره پرطرفدار آب های نیلگون خلیج فارس که در زمستان هوایی بسیار مطلوب دارد. اگر می خواهید چند روز تعطیلی سفر بروید باید هر چه زودتر به فکر باشید و برایش برنامه ریزی کنید. این روزها هوا هم به سردی چند وقت بل نیست و می توان امیدوار بود که تا آن تعطیلات هوا هم بهتر شود اما برای اینکه همه چیز را پیش بینی کرده باشید بهتر است که مقاصد جنوبی و گرم را در نظر بگیرید.

کیش مثل همیشه بهترین گزینه است. آنقدر هوا در اواخر دی و بهمن خوب است که حتی می توان تنی به آب زد و در خلیج پارس شنا کرد. در حقیقت بهترین زمان سفر به جزیره کیش ماه های دی تا فروردین است. درست است که مسافرت و گشت و گذار یکی از قدیمی ترین فعالیت های اجتماعی انسان هاست ولی محل اقامت از دغدغه های اولیه هر سفر است و اقامت در هتل ها و سوییت ها می توان حلال این دغدغه ها باشد و ما تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم. پیشنهاد می کنیم برای کاهش قیمت و هزینه های سفر به این جزیره زیبا و به یادماندنی از تورهای مجاز استفاده کنید.

کدام ویندوز بهتر است , بهترین بیمه عمر کدام است , کدام بیمه عمر بهتر است

مسافرت به جزیره کیش با تور بهتر است یا شخصی؟


سفر به جزیره کیش با تور، معمولا بهتر است و هزینه کمتری نسبت به سفر شخصی دارد. آژانس های مسافرتی، هتل ها و صندلی هواپیماهای کیش را در قالب چارتر به صورت سالانه و با قیمتی مناسب اجاره می کنند؛ بنابراین وقتی شما تور کیش یعنی پکیج (بلیت و هتل) را می خرید قیمت تمام شده آن به صورت قابل ملاحظه ای پایین تر از خرید تک تک اینها به صورت جداگانه خواهد بود.
برای کیش اولی ها توصیه می کنم که با تور به کیش سفر کنند. در مورد انتخاب تورها به این نکات توجه کنید. از آژانس طرف قرارداد خود بخواهید که هتل و ایرلاین طرف قرارداد را ذکر کند و چون فقط مواردی که در قرارداد نوشته می شود در تعهد تور است، قول شفاهی هیچ ارزشی ندارد.

قبل از اینکه سریع قرارداد را ببندید در مورد هتل تان اطلاعاتی داشته باشید، اینکه هتل تان کجاست (بهتر است نزدیک به مراکز توریستی باشد)، کیفیت غذایش چطور است؟ خدمات جانبی و هزینه این خدمات را هم بدانید.

به ساعت پرواز از کیش و هماهنگی آن با ساعت تحویل اتاق هتل تان توجه کنید، ممکن است پرواز شما عصر یا شب باشد. در این حالت اکثر هتل ها هزینه اقامت مازاد (بعد از ساعت دو بعدازظهر) را از شما دریافت خواهند کرد پس بهتر است ساعت پروازتان با ساعت تحویل اتاق هماهنگ باشد یا خود را برای پرداخت شارژ اضافی آماده کنید. هزینه تورها بر اساس هتلی که انتخاب کرده اید تغییر خواهد کرد. برای هتلی پول بیشتر بپردازید که ارزشش را داشته باشد.

هزینه تورها در ایام مختلف سال تغییر می کند. مثلا در ایام نوروز چنان گران می شود که بهتر است به جای کیش به سفر خارجی بروید. در ماه های اردیبهشت تا اواخر تابستان معمولان هزینه ها ارزان تر هستند. انتخاب ماه های تابستان برای سفر این مزیت را هم دارد که ایام جشنواره تابستانی کیش است و قیمت بیشتر خدمات و اجناس کمتر از بقیه زمان های سال است.

هتل شایان

از بزرگترین و بهترین و در عین حال قدیمی ترین هتل های جنوب کشور است که در یکی از بهترین نقاط کیش مستقر شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب است و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره همچون اسکله تفریحی دارد. شما می توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره مند شوید و از مناظر زیبا و دلنشین آن لذت ببرید.

امکانات هتل شایان کیش: جشن شبانه شایان هر شب از ساعت 12:30 تا 3 بامداد، سالن بیلیارد، رستوران فرانسوی، رستوران سنتی باغ بهشت و امکانات ویلچر و رمپ برای معلولان و جانبازان وجود دارد.

هییت کجا برویم , کدام سوره بسم الله ندارد , بهترین دستگاه لیزر موهای زاید کدام است؟

میانگین آرای مسافران – (587 رأی)

میانگین آرای داده شده به هتل شایان از نمره 10

- آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق ها: 8.61

- خدمات و نحوه برخورد کارکنان: 8.62

- کیفیت رستوران و کافی شاپ: 7.90

آدرس هتل: جزیره کیش، میدان ساحل، هتل بین المللی شایان



هتل سارا

اقامتگاهی چهار ستاره در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال، لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی بروید یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید.

هتل سارای کیش شامل راهنمای گردشگری (مستقر در لابی) و کافی شاپ با ظرفیت 75 نفر است. صندوق امانات داخل اتاق ها است. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات دلنشینی را برای شما رقم بزند.

فردوسی در زمان کدام حکومت میزیست؟ , کدام ازدواج فامیلی خطرناک است؟ , کدام گزینه برای وعده افطار مناسب نیست؟

میانگین آرای مسافران (465 رأی)

میانگین آرای داده شده به هتل سارا از نمره 10:

- آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق ها: 7

- خدمات و نحوه برخورد کارکنان: 7.50

- کیفیت رستوران و کافی شاپ: 6.89

آدرس هتل: جزیره کیش، بلوار رودکی، هتل سارا کیش



مارینا پارک هتل

مارینا پارک هتل واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش، تنها مارینا هتل ایران است. فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد.

در دو طرف ساحل هتل، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که نخستین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و اقامت در این هتل باشکوه را وسوسه انگیز می کند. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد. کارکنان آموزش دیده و با تجربه آماده اند تا خاطره این سفر به یادماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند.

بزرگترین نی نواز معاصر ایران کدام است؟ , مادر بچه کدام زن است , آپاندیس کدام سمت است

میانگین آرای مسافران (290 رأی)

میانگین آرای داده شده به هتل سارا از نمره 10:

- آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق ها: 8.92

- خدمات و نحوه برخورد کارکنان: 8.83

- کیفیت رستوران و کافی شاپ: 8.85

آدرس هتل:
جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو، مارینا پارک هتل



هتل داریوش

هتل بزرگ داریوش کیش هتلی مجلل و باشکوه با نمادهای سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدماتی ویژه تشریفاتی است که با معماری بی نظیر از منحصر به فردترین هتل های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل می توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنید و سرگرمی های دریایی داشته باشید. در این هتل می توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.

خدمات هتل داریوش کیش شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت، CIP تشریفات فرودگاهی، استخر آقایان و سالن بدنسازی به صورت رایگان ارائه می شود. 50 درصد تخفیف پارک دلفین های کیش، باغ پرندگان، کلاسیک شو، آکواریوم و جنگ شادی شبانه مخصوص مسافران هتل داریوش است. در دنیا هتل های زیبا، مدرن و بزرگ فراوانند. ویژگی یکتای هتل بزرگ داریوش این است که به عنوان تنها هتل زیبا و بزرگ دنیا، تمدن و فرهنگ یک ملت بزرگ و کهن را به رخ جهانیان می کشاند و به عنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدن ایرانیان عزیز را هویدا کرده و دلیل قاطعی بر نام خلیج همیشه جاوید فارس است.

چگونه به پل طبیعت برویم , متولدین کدام ماه جذابترند , سنگ تق تقو بازی محلی کدام استان است؟

میانگین آرای مسافران (403 رأی)

میانگین آرای داده شده به هتل سارا از نمره 10:

- آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق ها: 7.68

- خدمات و نحوه برخورد کارکنان: 7.92

- کیفیت رستوران و کافی شاپ: 7.90

آدرس هتل:
جزیره کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش



هتل فلامینگوی کیش

در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا واقع شده و دارای فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا و چشم اندازی رو به آب های نیلگون خلیج فارس است.

طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1 و 2 ساختاری متفاوت در فاز جدید ایجاد کرده که مشتمل بر 202 اتاق و سوییت است. دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره از مزایای مهم این هتل است که می توان به بازارهای مهم و اسکله تفریحی جدید (برای استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و ...) و بولینگ مریم اشاره کرد.

امکانات هتل فلامینگو کیش:
رستوران هتل فلامینگو با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ، کافی نت پرسرعت، خشکشویی، شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو. هتل فلامینگو در همجواری با اسکله تفریحی، بولینگ مریم، تالار شهر و ساحل زیبای خلیج فارس قرار دارد.

برای تسکین درد معده کدام خوراکی مفیدتر هستند , کاخ مرمر در کدام شهر قرار دارد؟ , ارسی دوزی نام دیگر کدام شغل است

خدمات رایگان هتل:

صبحانه مخصوص فلامینگو، 20 درصد تخفیف صرف شام در رستوران هتل، گشت جزیره و بازدید از مراکز خرید به صورت رفت و برگشت.

میانگین آرای مسافران (427 رأی)

میانگین آرای داده شده به هتل سارا از نمره 10:

- آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق ها: 8.50

- خدمات و نحوه برخورد کارکنان: 8.51

- کیفیت رستوران و کافی شاپ: 841

آدرس هتل: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دریا



هتل بین المللی صدف کیش

بر اساس استانداردهای بین المللی در مجاورت مراکز بزرگ تجاری جزیره است. هتل صدف کیش به عنوان بهترین هتل کیش در سال 92 معرفی شده است. این هتل با سرویس دهی عالی و غذاهای متنوع و لذیذ اقامت خوشی را برای گردشگران فرهم آورده است. دکوراسیون بی نظیر همراه با آسانسور پانوراما و پله های نورانی که به شکل بسیار زیبایی گرداگرد آسانسور پیچیده است، فضایی دلپذیر را در لابی هتل فراهم آورده است که در ورود اولیه چشم میهمانان را خیره می کند.

همچنین در کنار هتل صدف کیش، کوهی 27 متری با آبشارهای زیبا و نورانی بنا شده است و داخل آن رستوران کوه نور قرار دارد و آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است. منوی غذایی این رستوران به گونه ای تنظیم شده تا شما با هر سلیقه غذایی بتوانید غذای مطلوب خود را انتخاب کنید. بوفه رستوران با انواع سالادها، پیش غذاها، دسرها و ... یکی از کامل ترین و لذیذترین بوفه هایی است که تا به امروز تجربه کرده اید. همچنین نوای زنده پیانو به شما حس دلنشینی را می بخشد.

رستوران کولیزه تنها رستوران ایتالیایی جزیره است که با طراحی به سبک ایتالیا آماده پذیرایی از میهمانان با سلیقه غذاهای ایتالیایی است. نام این رستوران برگرفته از نمای تاریخی کولیزه ایتالیا است که یکی از برجسته ترین بناهای تاریخی دنیا است.

از امکانات هتل صدف کیش می توان به استخر، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور و سالن همایش اشاره کرد.

کدام , روستای اسفناج در کدام استان ایران قرار دارد؟ , کدام رشته بازار کار خوبی دارد

میانگین آرای مسافران (301 رأی)

میانگین آرای داده شده به هتل سارا از نمره 10:

- آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق ها: 8.10

- خدمات و نحوه برخورد کارکنان: 8.38

- کیفیت رستوران و کافی شاپ: 7.98

آدرس هتل: جزیره کیش، میدان امیر کبیر، هتل صدف کیش


ویدیو : در کیش، کدام هتل برویم؟