در چه مکانهایی پخش جام جهانی ممنوع است؟ :  اخبار اجتماعی - ممنوعیت پخش جام ...



جنگ جهانی دوم , روز جهانی کودک , جنگ جهانی اول


 اخبار اجتماعی - ممنوعیت پخش جام جهانی در كافی‌شاپ‌ها

به اعضایمان گفته‌ایم كه هنگام پخش بازی‌های جام جهانی تلویزیون را روشن نكرده یا شبكه‌ای به جز شبكه‌ای كه بناست بازی‌ها را پخش كند انتخاب كنند.

دو روز به افتتاحیه جام جهانی باقی مانده و حالا پس از ممنوعیت پخش مختلط فوتبال در سالن‌های سینما از اتحادیه سالن‌های غذاخوری، سفره‌خانه‌ها و كافی‌شاپ‌ها نیز خبر رسیده كه مسوولان این واحدها نسبت به مدیریت پخش مسابقات فوتبال اقدام می‌كنند.

به گزارش ایسنا، اسكندر آزموده، رییس اتحادیه كافی‌شاپ‌داران تهران در این باره گفت: به اعضایمان گفته‌ایم كه هنگام پخش بازی‌های جام جهانی تلویزیون را روشن نكرده یا شبكه‌ای به جز شبكه‌ای كه بناست بازی‌ها را پخش كند انتخاب كنند.

عباس اعلایی، رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران و رستوران‌های سنتی نیز با بیان اینكه ساعت پخش عمده بازی‌های فوتبال با ساعت كاری قهوه‌خانه‌ها تداخلی ندارد، گفت: در این موضوع بحث ممنوعیت مطرح نیست اما ما از اعضایمان خواسته‌ایم كه طوری رفتار نكنند كه مشكلی ایجاد شود و اگر احساس كردند كه بناست ناهنجاری بروز پیدا كند مسابقات را در سالن نمایش ندهیم.

رییس‌حسینی، نایب‌رییس اتحادیه رستوران‌داران تهران نیز با اشاره به جلسات كارشناسی كه میان اتحادیه رستوران‌داران تهران برگزار شده است، افزود: تقاضای ما از اعضایمان مدیریت فضاست و اگر احساس كردند كه ازدحام جمعیت و پیامدهای ناشی از تخلیه هیجانات موجب مزاحمت برای مشتریان‌شان می‌شود، باید در این خصوص وارد عمل شده و از پخش مسابقات جلوگیری كنند.
اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو : در چه مکانهایی پخش جام جهانی ممنوع است؟