در هند بهار آزادی نیست پس مهریه نمیدهم! : من و شوهرم در هندوستان زندگی می‌‌کنیم ...


من و شوهرم در هندوستان زندگی می‌‌کنیم و حدود 2 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد ولی او برای اینکه مهریه‌ام را نپردازد، بهانه آورده که از هند به سکه بهار آزادی دسترسی ندارد. زنی در دادگاه خانواده گفت: من و شوهرم در هندوستان زندگی می‌‌کنیم و حدود 2 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد ولی او برای اینکه مهریه‌ام را نپردازد، بهانه آورده که از هند به سکه بهار آزادی دسترسی ندارد.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی فریبرز مردانی، رئیس شعبه 271 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه حدود 2 سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم در هندوستان بوده و ایرانی الاصل است و حاضر نیست مهریه که حق من است را بدهد.

وی ادامه داد: مهریه‌ام 314 سکه بهار آزادی است و شوهرم مدعی است که نمی‌تواند این مهریه را پرداخت کند چون دسترسی به سکه بهار آزادی ندارد.

زن با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، گفت: می‌خواهم مهریه‌ام را گرفته و از شوهرم جدا شوم چون از نظر اخلاقی با یکدیگر سازگار نبوده و بهترین راه دوری از همدیگر است.

وی افزود: بهانه‌گیری شوهرم غیرمنطقی است چون ما به ایران رفت و آمد داریم و می‌توانیم سکه تهیه کنیم؛ در واقع او بهانه خوبی نیاورده است.

زن با بیان اینکه مقدار مهریه‌ام زیاد نیست، گفت: شوهرم با من ناسازگاری دارد و سر هر مسئله‌ای از من ایراد می‌گیرد و مرا به ستوه آورده است.

وی ادامه داد: شوهرم در هندوستان با همه راحت است و من نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم؛ زمانی که در ایران ازدواج کردیم و به هندوستان رفتیم او به من قول داد که چارچوب‌ها را رعایت کند ولی بعد از مدتی کوتاه تغییر کرد.

زن عنوان کرد: رفتار‌های شوهرم عذاب آور است و نمی‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم؛ طی 2 سال تمام بدی‌‌هایش را تحمل کردم ولی دیگر کم آورده‌ام.

وی در انتها بیان کرد: در این 2 سال که در هندوستان بودیم، جو آنجا باعث شد که شوهرم هر روز بیشتر تغییر کرده و اروپایی رفتار کند ولی من خودم را مقید می‌دانستم و هیچ خطایی نکردم و در حال حاضر مهریه‌ و طلاقم را می‌خواهم.

قاضی مردانی، رئیس شعبه 271 مجتمع قضایی خانواده 2( ونک)، بعد از صحبت‌های زن، مرد را به پرداخت مهریه زن محکوم کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.


منبع: فارس


ویدیو : در هند بهار آزادی نیست پس مهریه نمیدهم!