درگیری پلیس با شرور خیابان نبرد : رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ، صبح امروز از ...


رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ، صبح امروز از دستگیری یک شرور در محدوده خیابان نبرد خبر داد و گفت: شکایت شهروندان از اقدامات مجرمانه این متهم، به دستگیری وی ختم شد. خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ، صبح امروز از دستگیری یک شرور در محدوده خیابان نبرد خبر داد و گفت: شکایت شهروندان از اقدامات مجرمانه این متهم، به دستگیری وی ختم شد.

سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت‌های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش محدوده خیابان نبرد تیم‌های عملیاتی این یگان برای شناسایی و بازداشت این متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این فرد از اراذل و اوباش است که با اقدامات خود باعث سلب آسایش شهروندان این محدوده شده که برابر هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری وی وارد عمل شد.

سرهنگ محرابی تصریح کرد: متهم در یک عملیات ضربتی در محل سکونت خود بازداشت شده و به پایگاه ششم پلیس امنیت منتقل شد که در بازجویی‌های انجام شده به جرایمی چون شرارت، حمل سلاح سرد، تهدید شهروندان و زورگیری اعتراف کرد.


ویدیو : درگیری پلیس با شرور خیابان نبرد