درگیری لفظی دونماینده درباره زمین‌خواری در گردنه حیران/ پیرموذن: من پول ندارم که حسابدار داشته باشم! :



کلیپ دعوا و درگیری لفظی علی ضیا و خسروی درباره پنالتی جنجالی , گردنه حیران , تحقیق درباره کره زمین

دو نماینده مجلس به دلیل برخی اخبار منتشره در خصوص زمین‌خواری در گردنه حیران در صحن علنی مجلس با یکدیگر در گیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، کمال‌الدین پیرموذن در صحن علنی امروز مجلس با صدای بلند فریاد زده و نعیمی‌رز را به دزدی متهم کرد! صفر نعیمی‌رز نیز با در دست داشتن برگه‌هایی، اعلام می‌کرد که که سند زمین‌خواری بستگان پیرموذن را در اختیار دارد.

گفتنی است پنجشنبه هفته گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری و پس از اعلام خبر زمین‌خواری‌های گسترده در گردنه حیران، نعیمی‌رز نماینده فعلی و پیشین اردبیل را متهم به زمین خواری كرده بود.

پیرموذن: از نعیمی شكایت كردم
پس از این درگیری لفظی در صحن علنی، پیرموذن به جمع خبرنگاران آمده و با تكذیب ادعاهای نماینده آستارا از شكایت از وی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و همچنین تحقیق و تفحص از منابع طبیعی استان گیلان و شهرستان آستارا خبر داد.

وی تاكید كرد تا سال 1376 كه منطقه حیران در محدوده استحفاظی استان اردبیل بود هیچ تخلف و اقدام غیرقانونی در این منطقه اتفاق نیفتاده اما طی سال های اخیر كه این محدوده به استان گیلان و شهرستان آستارا واگذار شده، شاهد زمین خواری و تخریب جنگل ها و محیط زیست بوده ایم.

 وی تصریح كرد: نماینده فعلی آستارا در ادعاهای خود برادر كوچك من مهدی و و همسر خواهران آقای نوعی اقدم را متهم كرده است. در حالی كه برادر من اصلا چنین فعالیت های ندارد و آقای نوعی اقدم نیز گفته است كه من چنین خواهرانی با اسامی پریا و نسیم ندارم و این سندسازی ها جعلی است و به محض اینكه از سفر برگردم از نماینده آستارا و ادعاهای كذب او شكایت می كنم.

پیر موذن تصریح كرد: نماینده دلواپس آستار از شخصی به عنوان حساب دار من در این پرونده نام برده است در حالیكه من چون پول و درامدی ندارم در تمام عمرم حسابدار نداشته ام!

نماینده مردم اردبیل در پایان تاكید كرد: امام جمعه اردبیل نیز در رابطه با اقدامات خلاف قانون نماینده آستارا و مسئولین سابق منایع طبیعی این شهرستان درخصوص تخریب جنگل ها و زمین خواری به مسئولان ارشد نظام نامه نوشته و رئیس جمهور و همچنین معاون اول وی نیز نیز با جدیت پیگیر این پرونده هستند "تا سیه روی شود هر كه در او غش باشد".

اخبار  سیاسی -  خبر  انلاین 


ویدیو : درگیری لفظی دونماینده درباره زمین‌خواری در گردنه حیران/ پیرموذن: من پول ندارم که حسابدار داشته باشم!