دروازه بان های پرحاشیه؛ از رحمتی تا سوشا : فصل عجیبی برای دروازه بان بود، اگر ...



فصل عجیبی برای دروازه بان بود، اگر نگوییم که همه باید بگوییم اکثر آنها سالی عجیب و پرحاشیه را پشت سر گذاشتند اگر مبنا را یک فصل فوتبالی درنظر بگیریم، همه دروازه بان های فوتبال ایران، یک حاشیه حداقل برای گفتن داشتند

هفته نامه شماره یک - فصل عجیبی برای دروازه بان بود، اگر نگوییم که همه باید بگوییم اکثر آنها سالی عجیب و پرحاشیه را پشت سر گذاشتند اگر مبنا را یک فصل فوتبالی درنظر بگیریم، همه دروازه بان های فوتبال ایران، یک حاشیه حداقل برای گفتن داشتند، همه... انواع و اقسام حاشیه در میان شماره یک های فوتبال ایران شاهد بودین. به هر حال دروازه بان هستند و انگار نمی توانند بدون حاشیه زندگی کنند. به بهانه جنجال میان قلعه نویی و رحمتی نگاهی داریم به حاشیه هایی که دروازه بان های ما در این فصل رقم زدند.

مهدی رحمتی
آن روز در ورزشگاه آزادی که مهدی رحمتی به امیر قلعه نویی گفت برود و سر جایش بنشیند، تنها حاشیه مهدی رحمتی در سالی که گذشت نبود. او همواره یک علامت سوال در مقابل لیست های تیم ملی بود و همواره این سوال مطرح بود که چرا کارلوس کی روش او را دعوت نمی کند، تا آنجا که کی روش یک روز مجبور شد که هر چهار دروازه بان اول تیمش را به سالن کنفرانس بیاورد.

 

رحمتی دروازه بان استقلال , سوشا مکانی دروازه بان , عکس رحمتی دروازه بان استقلال

 

سوشا مکانی
یعنی اگر به تعداد حاشیه ها جایزه می دادند، سوشا مکان بدون رقیب قهرمان می شود. استاد مکانی برای رسیدن به این عنوان از هیچ نوع حاشیه ای فروگذار نبودند. اگر از آن داستان فیلم و بازداشت که همه از آن مطلع هستند، بگذریم به درگیری داخل زمین و بیرون زمین می رسیم. مصاحبه های تند هم زمانی داشتند. ایشان هیچ کار دیگری که نداشتند، می توانستند طوری لباس بپوشند که حاشیه ساز شود.

 

مهدی رحمتی , عکس مهدی رحمتی , عکس رحمتی ارمنستان

 

علیرضا بیراوند
دروازه بان تیم نفت تهران هم سال کاملا پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت. بیراوند یکباره تمرینات تیم نفت را ترک کرد و گفت دیگر با این تیم تمرین نمی کند. او در مقطعی هم می خواست به پرسپولیس بیاید که به هر دلیل موفق نشد. در مقطعی دیگری هم در بازی با استقلال عدد شش را با داستانش نشان داد تا یک بار دیگر حاشیه ساز شود. بیراوند به اندازه تمام سال های بی حاشیه اش امسال خبرساز شد.

 

سوشا مکانی , عکس رحمتی در ارمنستان , عکس جنجالی رحمتی

 

علیرضا حقیقی
دروازه بان خوش تیپ ایران هم یک حاشیه بسیار بزرگ داشت؛ حاشیه ای که در خارج از کشور رخ داد. او به علت درگیری با یکی از مربیان ماریتیمو از حضور در تمرینات محروم شد.

البته با برطرف شدن سوءتفاهمات، دروازه بان ایرانی تیم ملی دوباره به تمرینات این تیم پرتغالی بازگشت و مشکلات را پشت سر گذاشت و دوباره دروازه بان اول این تیم شد.

 

عکس رحمتی , عکس مهدی رحمتی در ارمنستان , رحمتی

 

محمدرضا اخباری
محمدرضا اخباری، دروازه بان جوان تیم تراکتورسازی در طول فصل کمتر حاشیه ساز شد اما این به آن معنی نیست که او هیچ حاشیه ای نداشت.


حاشیه او مربوط به زمانی بود که در ابتدای فصل می خواست تیمش را انتخاب کند.او یکباره به بهانه خدمت سربازی سایپا را ترک کرد و به تبریز رفت تا برای تراکتورسازی بازی کند. این مساله مورد اعتراض شدید مجید جلالی قرار گرفت.

 

عکس جنجالی مهدی رحمتی , معصومه رحمتی , سید مهدی رحمتی

 


ویدیو : دروازه بان های پرحاشیه؛ از رحمتی تا سوشا