دروازه‌ بان سابق تیم ملی در فیلم ایرانی ها : بازی «نیما نکیسا» را در فیلم «مامان ...


بازی «نیما نکیسا» را در فیلم «مامان بهروز منو زد» دیده بودم؛ با تحقیقاتی که داشتم چهره ایشان به شهید «علی بیگی» که شخصیت اصلی داستان مرا تشکیل می‌دهد، نزدیک بود؛ به همین دلیل ایشان را برای بازی در این فیلم انتخاب کردم. خبرگزاری فارس: تصویربرداری اولین اپیزود از ‌فیلم «ایرانی‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد اسدنیا و با بازی «نیما نکیسا» به پایان رسید.
 
«محمد اسدنیا» کارگردان فیلم درباره روند تولید فیلم توضیح داد: به تازگی تصویربرداری اپیزود اول این فیلم به پایان رسیده است و با انجام مقدمات تولید، ضبط تصاویر اپیزود دوم را در هفته جاری آغاز خواهیم کرد.

وی درباره بازی «نیما نکیسا» در فیلمش توضیح داد: بازی «نیما نکیسا» را در فیلم «مامان بهروز منو زد» دیده بودم؛ با تحقیقاتی که داشتم چهره ایشان به شهید «علی بیگی» که شخصیت اصلی داستان مرا تشکیل می‌دهد، نزدیک بود؛ به همین دلیل ایشان را برای بازی در این فیلم انتخاب کردم.

دانلود فیلم ایرانی , فیلم ایرانی , فیلم جدید ایرانی

اسدنیا درباره داستان فیلم توضیح داد: داستان فیلم سه اپیزود اما مرتبط به یکدیگر است، خط ‌اصلی داستان درباره مادر شهید بیگی است که در شهر و مناطق جنگی می‌گذرد.

وی درباره آغاز تصویربرداری اپیزود دوم فیلم، گفت: با انتخاب بازیگران هفته آینده تصویربرداری اپیزود دوم را شروع می‌کنیم‌. در این فیلم ما ‌دوران پس از جنگ را روایت می‌کنیم ‌و مادر شهید با روح شهیدش ارتباط برقرار می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری هر اپیزود بین هفت تا ده روز به طول می‌انجامد. تدوین تصاویر توسط کارگردان‌ انجام می‌شود که تاکنون تدوین اپیزود اول به نیمه رسیده است‌.

در اپیزود اول نیما نکیسا (شهید علی بیگی)،‌ زهره صفوی (مادر)، سیامک اشعریون (راننده اتوبوس) و مهسا اسدنیا (فاطمه) به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت اپیزود اول فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: محمد اسدنیا/ تصویربردار: محمد قربانی/ مجری طرح: رویا فیلم/ صدابردار: مجید فرهنگ/ مدیرتولید: علی اسدنیا/ طراح گریم: رسول ایل‌غمی      


ویدیو : دروازه‌ بان سابق تیم ملی در فیلم ایرانی ها