دره عروسک ها، دره ای ترسناک در ژاپن : در بازه زمانی 10 ساله، آیانو حدود 350 ...


در بازه زمانی 10 ساله، آیانو حدود 350 عروسک در ابعاد انسانی درست کرد که هر کدام نمایانگر یکی از روستاییان قدیمی بود.    

پادشا: آیانو تسوکیمی، هنرمندی ژاپنی است که 11 سال پیش به روستای زادگاهش برگشت. او می دانست که روستای او دیگر مثل قبل نیست. دیگر کسی در روستا باقی نمانده بود. بنابراین او تصمیم گرفت که خودش این روستا را دوباره زنده کند. او با عروسک های دست ساز روستا را پر کرد، روی نیمکن ها، در کوچه ها، بیرون خانه اش، در مزارع و حتی در مدرسه متروکه این روستا عروسک هایی گذاشت تا دوباره این روستا شلوغ شود. در بازه زمانی 10 ساله، آیانو حدود 350 عروسک در ابعاد انسانی درست کرد که هر کدام نمایانگر یکی از روستاییان قدیمی بود.

این روستا که ناگورو نام دارد در میان دره های عمیق جزیره شیکوکو واقع شده است و زمانی روستای شلوغی با یک سد، یک کارخانه بزرگ و صدها سکنه بود. ولی با گذشت سالها مردم آن به شهرهای بزرگتر نقل مکان کردند تا شغل های بهتری پیدا کنند و این روستا را برای همیشه ترک کردند. روستاییان باقیمانده نیز به تدریج مردند، و در حال حاضر فقط 37 نفر در این روستا زندگی می کنند و بقیه سکنه شامل عروسک های آیانو می شوند.

جزیره‌ی ترسناک عروسک ها , عروسک های ترسناک , جشن عروسک های ژاپن

سرگرمی عجیب و غریب عروسک سازی آیانو نیز قابل درک است. او می گوید: «وقتی من عروسک های آدم های مرده روستا را می سازم درباره آنها فکر می کنم، به زمانی فکر می کنم که آنها زنده و سالم بودند. این عروسک ها مانند بچه هایم هستند.» استعداد عروسک سازی آیانو تا وقتیکه به روستایش برگردد کشف نشده بود. یک سال پس از آنکه او به روستا برگشت تلاش نمود تا بذر بکارد و کشاورزی کند، ولی هیچیک از بذرهایش جوانه نزدند. سپس تصمیم گرفت که یک مترسک درست کند و ظاهر این مترسک در نهایت شبیه به پدرش شد.

دانلود فیلم ترسناک , ژاپن , عروسک

از آن به بعد آیانو دست از درست کردن عروسک برنداشت و عروسک همه آدم هایی که در آن روستا می شناخت را درست کرد. کارهای او اخیراً در مستندی با عنوان "دره عروسک ها" به نمایش درآمدند که این مستند ساخته فریتس شومان، ژورنالیست و عکاس بود.

فیلم ترسناک , عروسک جناب خان , دانلود فیلم ترسناک 2016

عروسک مینیون , خرید عروسک جناب خان , ترسناک

عروسک آنابل , فیلم ترسناک 2016 , تور ژاپن پرواز یار


ویدیو : دره عروسک ها، دره ای ترسناک در ژاپن