درمان دختر اسماعیل هنیه در تل‌آویو :  اخبار بین الملل  - درمان دختر اسماعیل ...



پریود نشدن دختر مجرد، آزمایشات تشخیص و درمان , درمان بلوغ زودرس دختر , موقوفه دختر شاه اسماعیل صفوی


 اخبار بین الملل  - درمان دختر اسماعیل هنیه در تل‌آویو

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام كرد دختر اسماعیل هنیه یكی از رهبران حماس در تل آویو درمان شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری‌ها، براساس بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، پس از آنكه دختر 20 ساله اسماعیل هنیه به هنگام درمان معمولی با مشكلاتی روبه‌رو شد در بیمارستان ایخیلوف تل‌آویو، تحت درمان فوری قرار گرفت.

اسماعیل هنیه 13 دختر و پسر دارد. بیمارستان ایخیلوف تل آویو هم این موضوع را تایید كرده است. به گفته وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، دختر هنیه از طریق گذرگاه بیت حانون (ایریز) از شمال منطقه غزه به اسرائیل منتقل شد.

در منطقه غزه، یك مقام وزارت بهداشت این اطلاعات را تایید كرد اما گفت مریضی كه در اسرائیل درمان شد خواهر هنیه بود نه دخترش. وی توضیح داد: فرد بیمار دو هفته پیش به دلیل وضعیت اضطراری‌اش به بیمارستان خصوصی ایخلیوف تل‌آویو منتقل شد. جان او در خطر بود. سال گذشته نیز نوه اسماعیل هنیه به نام «آمال» در یكی از بیمارستان‌های اسرائیل بستری شد و تحت درمان قرار گرفت. او اندكی بعد در بیمارستان در غزه درگذشت.

حماس، با هماهنگی امنیتی میان دولت خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی مخالف است اما خود با هماهنگی با اسرائیل در وضعیت‌های انسان دوستانه مانند درمان، تحویل جنازه كشته شدگان و دیدار خانواده‌های اسیران فلسطینی دربند اسرائیل، مخالفتی ندارد. 


 اخبار بین الملل  - عصر ایران


ویدیو : درمان دختر اسماعیل هنیه در تل‌آویو