درمان خانگی دردهای قاعدگی : به طور کلی حدود ۳ نفر از ۴ زن درد قاعدگی را تجربه ...


به طور کلی حدود ۳ نفر از ۴ زن درد قاعدگی را تجربه میکنند و تقریبا یک نفر از ۱۰ نفر درد شدید عادت ماهانه دارد. سایت نی نی بان: به طور کلی حدود ۳ نفر از ۴ زن درد قاعدگی را تجربه میکنند و تقریبا یک نفر از ۱۰ نفر درد شدید عادت ماهانه دارد.

درمان خانگی دردهای قاعدگی

درمان دردهای قاعدگی , کم کردن قاعدگی و درمان خانگی , درمان دردهای قاعدگی با نوشیدن آب

هورمون‌ پروستاگلاندین که در درد و التهاب نقش دارد باعث انقباض عضلات رحم می‌شود. سطوح بالای این هورمون باعث دل درد شدید قاعدگی می‌شود. برای برخی خانم‌ها این دل درد با کار روزانه، تحصیل و فعالیت‌های روزانه تداخل ایجاد می‌کند. برای کمک به کاهش درد ماهانه برخی داروهای خانگی را مرور میکنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


تکنیک‌ های جدید برای کاهش درد زایمان

درمان خانگی بواسیر , درمان خانگی , درمان خانگی سرماخوردگی

خانم‌های بسیاری از باردار شدن به دلیل درد زایمان می‌ترسند و ترجیح می‌دهند که با حس مادر شدن برای همیشه خداحافظی کنند تا روزی این درد را تجربه کنند. اما در سال‌های اخیر، روش‌های متفاوتی برای زایمان خانم‌ها انجام می‌شود: زایمان در آب، زایمان با کمک یوگا، هیپنوتیزم، طب سوزنی و ... در صورتی که در گذشته تنها زایمان سزارین و طبیعی به شکلی ساده وجود داشت. تکنیک‌ های مختلف به کمک مادران باردار شتافته‌اند تا بتوانند از درد زایمان بکاهند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


درمان قاعدگی های نامنظم

درمان خانگی دندان درد , درمان خانگی تبخال , درمان خانگی ریزش مو

اگر زمان بین دو قاعدگی تغییر کند، در طول دوره عادت ماهانه میزان خون از دست رفته تغییر کند یا تعداد روزهای خونریزی متغیر باشد میتوان گفت فرد دچار قاعدگی نامنظم شده است. درمان عادت ماهانه نامنظم بستگی به علت و البته برنامه ریزی شما برای داشتن کودک دارد. عادت ماهانه نامنظم به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. تغییرات استروژن و پروژسترون بدن می‌تواند الگوی طبیعی دوره قاعدگی را مختل کند.  به همین دلیل دختران جوان و زنانی که در آستانه یائسگی قرار دارند بیشتر دچار دوره‌های نامنظم می‌شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


گیاه خواری در بارداری، برای جنین ضرر دارد؟

درمان خانگی تب , درمان خانگی عفونت گوش , درمان خانگی کبد چرب

تحقیقات نشان می دهد که داشتن رژیم گیاهخواری و بارداری و شیردهی سالم مشکلی برای جنین ایجاد نمی نماید، بشرطی که بطور مرتب با پزشک خود باشید. دوران بارداری یکی از حساس ترین  دوران زندگی محسوب می شود. زیرا که شخص علاوه بر توجه کامل به  سلامت خود بایستی به سلامت جنین خود نیز بیاندیشد. به همین دلیل رژیم غذایی مادر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


درد قاعدگی چه زمان بیش از حد است؟

درمان خانگی عفونت دندان , درمان خانگی اسهال , درمان سرماخوردگی خانگی

وقتی زمان عادت ماهانه می‌‌رسد درد خفیف، نفخ و تحریک پذیری قابل انتظار است. با این حال گرفتگی شدید عضلات، خونریزی شدید، خستگی و سایر علائم جدی که کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بروز نمی‌کند. اگر عادت ماهانه شما درد قابل توجهی در شما ایجاد میکند حتما با پزشک مشورت کنید چون می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل جدی باشد. در اینجا چند علت قاعدگی‌های دردناک را مرور میکنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


کودک شما هم فضوله؟

درمان خانگی آبسه دندان , بهترین درمان خانگی موخوره , درمان خانگی مسمومیت

گاهی اوقات برخی از والدین این احساس را دارند که اگر اجازه ندهند بچه ها به چیزی دست بزنند ممکن است عقده ای بار آیند. در این صورت اگر نیاز به کنجکاوی آنها را برآورده کنیم، بچه پرتوقع بار آمده و دوست دارد به هر چیزی دست بزند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


ویدیو : درمان خانگی دردهای قاعدگی