درست کردن باغچه جمع و جور با وسایل ساده : درست كردن یك باغچه جمع و جور كار ...


درست كردن یك باغچه جمع و جور كار سختی نیست. می‌توان با استفاده از وسایلی ساده به‌راحتی یك حریم گلدار داشت. مجله منزل - ایلیا كوشا: برای خیلی از ما داشتن یك وجب باغچه آرزو شده؛ اینكه حریم كوچكی در اختیار داشته باشیم كه بتوانیم با خیال راحت هر روز صبح به آن سر بزنیم و عصرها با دیدنش حال‌مان را بهتر كنیم. زندگی‌های شهرنشینی و آپارتمان‌ها همیشه مانع رسیدن به این آرزوی محال بوده‌اند اما می‌شود با كمی خلاقیت حریمی هر چند كوچك برای رویای گلدارمان درست كنیم؛ حتی اگر این حریم فقط یك مترمربع فضا در كوچه باشد.  با یك ایده ساده همان یك متر را از آن خود كنید و رویای‌تان را به گل بنشانید!

درست کردن وسایل ساده با قوطی نوشابه , درست کردن تابلو ساده , درست کردن جعبه کادو ساده

 این مدل عمودی كنده‌های درخت است و مناسب برای باغچه‌هایی كه گل‌های رستنی آن با ارتفاع بیشتری رشد می‌كنند. می‌توانید از نجار محل بخواهید كنده درخت باریك‌تری در اختیارتان بگذارد و آن را به اندازه‌های مساوی برای‌تان ببرد. راه دوم هم  استفاده از كنده‌های فانتزی است كه این روزها در پارك‌ها و بوستان‌های شهر زیاد دیده می‌شوند. فقط كافی است به اولین فروشگاه لوازم تزیینی باغ سری بزنید.

آموزش ساده ی درست کردن پادری زیبا با حوله , درست کردن قهوه فرانسه به روش ساده , درست کردن یک افطاری ساده



برای داشتن یك حریم ساده برای گل و گیاه‌تان فقط كافی است به میوه‌فروشی سر خیابان سری بزنید و از او درباره جعبه‌های چوبی حمل میوه بپرسید. اگر هنوز در میوه‌فروشی محل‌تان چوب‌ها‌ جای‌شان را به بسته‌های پلاستیكی نداده باشند می‌توانید چندتایی جعبه چوبی گیر بیاورید و با اره كردن الوارهای آن برای خودتان یك حریم زیبا در باغچه درست كنید.

نکاتی برای درست کار کردن وسایل آشپزخانه , درست کردن وسایل بالیوان , آموزش ساده درست کردن آش ترش



یك روز با دوستان و خانواده به دل طبیعت بزنید و هر سنگ درشت و البته هم‌شكلی را كه دیدید جمع كنید و با خودتان به خانه بیاورید. سنگ‌ها را كه تمیز بشویید تازه متوجه می‌شوید چه ابزار زیبایی برای حریم‌سازی باغچه پیدا كرده‌اید. آنها را دورتادور محلی كه در نظر گرفته‌اید قرار دهید و پشت‌شان كمی گل و گیاه رونده بكارید.

درست کردن کیف ساده , درست کردن بستنی ساده , طرز درست کردن کیک ساده با شیر



بطری‌های رنگی نوشیدنی‌ها را دیگر دور نریزید. این روزها به دلیل تولید انواع و اقسام نوشیدنی‌های گازدار و آبمیوه‌های عجیب و غریب كه در بازار سروكله‌شان پیدا شده رنگ به رنگ بطری پلاستیكی و شیشه‌ای هم توی خانه‌ها هست. حریم مورد نظر را به اندازه در بطری سوراخ كنید و بطری‌ها را در آن فروببرید. می‌توانید اطراف آنها را هم سیمان بریزید یا حتی با سیم‌های فلزی به هم ربط دهید.

اموزش درست کردن کیک ساده , طرز درست کردن پیتزای ساده در ماهیتابه , نحوه درست کردن کاردستی های ساده اما زیبا



 تنه‌های بریده درختانی كه چندان به کار نمی‌آید در هر نجاری پیدا می‌شود؛ البته شاید كمی هزینه‌بر باشد. برای صرفه‌جویی در هزینه یا حتی استفاده از جنس بادوام‌تر می‌توانید از فروشگاه‌های فروش لوازم باغبانی یا تزیینات باغچه، كنده‌های سیمانی با طرح چوب تهیه کرده و حریم باغچه‌تان را با آنها تزیین كنید.

طرز درست کردن پیتزای ساده سوسیس در ماهیتابه , طرز درست کردن پیتزای ساده در ماهیتابه با سوسیس , درست کردن غذاهای ساده با سیب زمینی



آنهایی كه خودشان دستی بر آتش دارند و از فوت و فن نجاری و. . . سردرمی‌آورند، می‌توانند یك چهاردیواری چوبی درست کنند و دورش فنس بکشند. این طراحی خاص مناسب برای گل‌های گران‌قیمت یا سبزیكاری است كه اجازه دست‌درازی هیچ جانوری را به آنها نمی‌دهد.

درست کردن وسایل دستمال کاغذی , درست کردن حلوای ساده , عکس درست کردن وسایل با بطری



فرقی ندارد فلزی باشند یا پلیمری. فقط كافی است لوله‌هایی با قطع و اندازه‌هایی یكسان باشند؛ البته خیلی‌ها شكل و شمایل لوله‌های زنگ‌زده قدیمی را برای تزیین باغچه‌شان ترجیح می‌دهند. این لوله‌ها كه تا میزان مشخصی در خاك اطراف باغچه فرورفته‌اند می‌توانند حریمی محكم برای باغچه‌تان باشند؛ ضمن اینكه هركدام‌شان می‌توانند به عنوان یك گلدان مناسب برای گل‌های ریشه كوتاه مانند كاكتوس‌ها و. . . به كار بروند.

درست کردن وسایل تزیینی منزل , درست کردن وسایل تزیینی , اموزش درست کردن کاردستی با وسایل دور ریختنی


ویدیو : درست کردن باغچه جمع و جور با وسایل ساده