درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه : درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه     ...



معاشقه خانم , علت درد سینه خانم ها در زمان معاشقه , شماره تلفن خانم

درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه    
شاید امروزه این پرسش برای عده ای تعجب آور باشد ، ولی حقیقت این است که زنان و دخترانی هستند كه در حین معاشقه درد زیادی احساس میكنند و علیرغم میل آنها به معاشقه و هم آغوشی این  تجربه درد مانع كار می شود.
هیچ كس نباید در حین  معاشقه درد و ناراحتی بكشد .به همین دلیل اولین توصیه به كسانی كه درد را تجربه می كنند :

از  معاشقه دردناک پرهیز کنید.  معاشقه برای لذت و خوشی و كیف كردن است نه برای درد و رنج . خود احساس درد در هنگام  معاشقه نشانگر این است كه یك جای كار می لنگد. اما متاسفانه بسیاری با این مشكل دست به گریبانند.
دخترانی كه برای اولین بار عمل دخول آلت مرد را در درون خود تجربه می كنند ( دختران باكره ) ممكن است خود عمل پاره شدن پرده بكارت یا نفس عمل دخول و خروج آلت مرد باعث احساس ناراحتی آنان شود. كه شدت ناراحتی یا درد هم به تجربه مرد برمی گردد و نیز جنبه های روانی دختر كه به انقباض ماهیچه های بدن او و در نتیجه احساس درد و ناراحتی منجر می شود.
برای جلوگیری از این مشكل ، بهتربن كار صحبت با همدیگر، آماده سازی هم و اعلام این مسئله كه اولین بار من است و تجربه ندارم و بنابراین زوجین عمل دخول را با كمك و هماهنگی هم انجام دهند .
در بسیاری از مواقع شكل و شیوه فعالیت و تحرك شریك جنسی شما باعث این درد می شود . مثلا افراد بی تجربه ، تلمبه زدن یا همان عقب و جلو رفتن ها را خیلی تند و سریع و بدون توجه به احساس و تحمل زن انجام می دهد.

یا اینكه از یك زاویه نامناسب آلت خود را وارد واژن می کند. دلیل دیگر احساس درد می تواند كمبود ترشحات فرج زن باشد. استفاده از یك سری دارو ها در كم كردن ترشحات واژن تاثیر دارد ، از آن گذشته رسیدن به دوره یائسگی و تغییرات هورمونی ناشی از آن باعث كم شدن ترشحات واژن می شود .
صحبت كردن با هم ، تغییر زاویه دخول، یواش كردن عقب و جلو رفتن ها از راه حل های این مشكل است.  راه دیگر استفاده از كرمهای لزج كننده است كه به همین نام در داروخانه یافت می شود .
در بسیاری از مواقع ، خودداری از بوسه های داغ و  معاشقه و ناز  و نوازش و خلاصه آماده سازی بدن ونحریك ترشحات باعث خشك ماندن واژن و عدم آمادگی آن برای استقبال از آلت مرد می شود كه به احساس درد و ناراحتی زن در  معاشقه منجر میشود .
اما گاهی اوقات با وجود به كارگیری روش های لازم ( معاشقه) برای تحریك و آماده سازی زن قبل از  دخول ، باز واژن زن ترشحات لازم را انجام نمی دهد؛ یعنی واژن هنوز خمار است و زهدان هنوز خواب آلود. در نتیجه تماس و ضربه های یك آلت سفت را بر نمی تابد و باعث درد می شود .
برای حل این مشكل مرد باید قبل ازقراردادن آلت از انگشتان خود استفاده كند. و به تحریك واژن ، اطراف وقسمتهای داخلی آن بپردازد .به شرط آنكه نوازش ،بوسه ، تحریك چوچوله و... را قبلا انجام داده باشد .
به كارگیری انگشت برای تفحص آلت زنان و سنجش آمادگی آن برای استقبال از معشوق دلخواه راه خوب و مطبوعی است. چون هم به نوبه خود زن را تحریك می كند و هم مرد میزان آمادگی زن را احساس می كند (محیطی گرم . نرم . خیس . لزج و منبسط  که ضمنا بهتراست درچشمهای هم نگاه كنند).

البته بعضی از زن ها از این کار خوششان نمی آید. در این موارد نباید زور و تحمیلی در کار باشد. بلکه کم کم او را آماده کنید .
گاهی انقباض شدید ماهیچه های كناره دیواره واژن هم باعث احساس درد می شود .دلیل سفتی و سختی دیواره ها معمولا از اضطراب ، نگرانی، ترس، واهمه و فشار روانی به زن به خاطر احتمالا توقعات نا مناسب و بی جای مرد از او در امور جنسی ناشی می شود.

یعنی مشكل یك عامل روانی دارد. تلاش برای عمل هم آغوشی در یك فضا و محیط مناسب ، بوسه و  معاشقه طولانی، آماده سازی درست و حسابی دو طرف برای دخول و كنار گذاشتن توقعات بیجا به حل مشكل می انجامد .
اما هستند زنانی كه پس از طی همه این مسیر ها باید به پزشك مراجعه كنند . عامل دیگر احساس درد عفونت واژن ( به دلایل مختلف) است كه راه آن مراجعه به پزشك است. قابل ذکر است استفاده از عطر و كرم در فرج و اطراف آن گاهی باعث ایجاد حساسیت واژنی در معدودی از زنها می شود.
منبع:www.3-m.ir

دکتر انتظاری


ویدیو : درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه