«دردسر والدین» در آی فیلم : به زودی بازپخــش ســریال «دردسـر والــــــدین» ...


به زودی بازپخــش ســریال «دردسـر والــــــدین» به کارگردانی مسـعود نوابی روی آنتـــن شــــبکه آی فیلم خواهد رفت. روزنامه بانی فیلم: به زودی بازپخــش ســریال «دردسـر والــــــدین» به کارگردانی مسـعود نوابی روی آنتـــن شــــبکه آی فیلم خواهد رفت.

هانیه مرادی بازیگر دردسر والدین , آموزش قرار دادن فیلم در اینستاگرام بدون دردسر , کارگردان فیلم دردسر های عظیم

این سریال که محصول سال ۱۳۷۲ است و نخستین پخش آن از شبکه سه بود، به کارگردانی مسعود نوابی است و درباره دو خانواده است که در کنار هم قرار گرفته و درگیر مسائلی می شوند.

در خلاصه این سریال آمده است: مردی به نام علی پورحاتم (مهران مدیری) که همسر خود را از دست داده است، پس از درگیرشدن یکی از پسرانش با همکلاسی خود، با مادر همکلاسی پسرش (فاطمه گودرزی) که او نیز همسرش را از دست داده است، آشنا می‌شود و این دو تصمیم به آغاز زندگی مشترک می‌گیرند، ولی فرزندان ایشان با این وصلت موافق نیستند و درگیر ماجراهایی می شوند. در این سریال بازیگرانی چون مهران مدیری، فاطمه گودرزی، زنده یاد حمیده خیر آبادی، پوراندخت مهیمن، حسین ایل بیگی، محمد فیلی، محمد شیری، ساعد هدایتی، شهرام عبدلی، رامین نعمتی، منوچهر علیپور، علی صادقی، مریم بلالی مقدم ایفای نقش کرده اند. بازپخش این سریال از روز ۱۰ خرداد هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعات ۲ و ۱۰ صبح خواهد بود.


ویدیو : «دردسر والدین» در آی فیلم