دردسر فندک آتشین در کابین کامیون : راننده کامیون با متوقف شدن خودرو به سرعت ...


راننده کامیون با متوقف شدن خودرو به سرعت خود را به بیرون پرت کرد و از مرگ حتمی در میان شعله‌های آتش‌که اتاق کامیونت را فراگرفته بود، نجات پیدا کرد. بی‌احتیاطی راننده کامیون، با آتش‌سوزی اتاق کامیون و زیر گرفتن یک ‌عابر پیاده سرنوشت تلخی را رقم زد.

به دنبال وقوع این حادثه در ساعت 18:40 روز پنجشنبه از 125 درخواست كمك شد که بلافاصله نیروهای ایستگاه 44 كه نزدیك‌ترین ایستگاه به محل حادثه واقع در کیلومتر 19 جاده مخصوص کرج، سه‌راهی سنگی بود، اعزام شدند.

داریوش میرزایی افزود: با شعله‌ور شدن اتاقک کامیون، راننده آن هم در معرض شعله‌های سوزان آتش‌ قرار گرفت که همین عامل موجب شد او کنترل کامیون را از دست داده و از مسیر اصلی منحرف شود.

وی گفت: کامیون پس از انحراف، یک‌ عابر پیاده را زیر گرفت و بشدت با جدول کنار خیابان برخورد کرد که موجب ترکیدن لاستیک‌های کامیون شده و سپس در حاشیه خاکی جاده متوقف شد.

میرزایی اظهار داشت: راننده کامیون با متوقف شدن خودرو به سرعت خود را به بیرون پرت کرد و از مرگ حتمی در میان شعله‌های آتش‌که اتاق کامیونت را فراگرفته بود، نجات پیدا کرد.

میرزایی درباره وضع مصدومان این حادثه تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله با حضور در محل حادثه، «یحیی» 30 ساله عابر پیاده و نیز راننده کامیون به نام «محمد» 45 ساله راکه بشدت دچار جراحت و سوختگی شده بودند، به بیمارستان منتقل کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی درباره علت بروز این حادثه اظهار داشت: بنا به اظهار شاهدان حادثه، راننده کامیون در حال حرکت با کپسول گاز فندک اقدام به پرکردن فندک خود کرد که بر اثر تجمع گاز در فضای اتاقک کامیون و روشن کردن شعله فندک ناگهان این آتش‌سوزی رخ داد.

منبع: تابناک


ویدیو : دردسر فندک آتشین در کابین کامیون