دردسر عجیب برای بمب پرسپولیسی ها؛ انتشار فایل صوتی مکالمه با یک زن! : فایل ...



تبدیل فایل صوتی به تصویری برای کامپیوتر , فایل صوتی برای گوش دادن در خواب , فایل صوتی منتظری

فایل صوتی منتسب به دروازه بان جدید پرسپولیس به دست مدیران کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رسیده است.

به گزارش  جام نیـوز، ظهر دیروز انتشار یک فایل صوتی 30 ثانیه ای از فردی که صدایش به شدت شبیه علیرضا بیرانوند بود و در این فایل صوتی حرف های رکیکی به مخاطب خود که به نظر می رسید یک خانم باشد، می زد، در میان رسانه های ورزشی هیاهوی عجیبی به پا کرد.

در این میان برخی سایت های خبری بدون این که نامی از بیرانوند بیاورند، مدعی شدند بازیکنی که صدایش پخش شده، قطعا محروم و منشوری می شود. برخی کانال های تلگرامی صاحب صدا را بیرانوند معرفی کردند و البته هیچ یک قادر به انتشار فایل صوتی نبودند چون جای اغلب واژه ها باید بوق می گذاشتند.

خود بیرانوند در واکنش به این موضوع گفته که این صدای من نیست و شکایت می کنم. کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس هم به این موضوع واکنش نشان داده و گفته دروغ است، این صدای بیرانوند نیست.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که پیش از این یا حضور فرمالیته ای در پرونده های اخلاقی داشت و یا همیشه حداقل چند هفته از موضوع و سوژه های روز عقب بود، این بار در اقدامی قابل تحسین تنها چند ساعت پس از انتشار فایل صوتی منشوری منتسب به بیرانوند، پرونده این ماجرا را به جریان انداخت.

گویا مدیران کمیته اخلاق بلافاصله برای ورود به این ماجرا و جلوگیری از دامن زدن به شایعات، تشکیل جلسه دادند و قرار گذاشتند از کارشناسان تشخیص صدا، آوا و صوت استفاده کنند تا مشخص شود این فایل صوتی واقعا متعلق به بیرانوند است یا نه؟

کمیته اخلاق به زودی با احضار این بازیکن، ماجرا را پیگیری می کند.

در حال حاضر میان کسانی که این فایل صوتی را شنیده اند دو دستگی وجود دارد؛ عده ای می گویند صدای بیرانوند است و عده ای دیگر معتقدند صدا شباهت دارد اما لحن و لهجه فرق می کند.

 


ویدیو : دردسر عجیب برای بمب پرسپولیسی ها؛ انتشار فایل صوتی مکالمه با یک زن!