دردسر بدهکاری پسر یک خانواده! +عکس : تصویربرداری سریال «فاخته» در محله کاشانک ...


تصویربرداری سریال «فاخته» در محله کاشانک تهران ادامه دارد و فریبا نادری به عنوان بازیگر جدید مقابل دوربین این سریال به کارگردانی محمود معظمی قرار گرفته است. خبرگزاری مهر: داود قچاق تهیه‌کننده «فاخته» از پایان 20 درصد تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد و اعلام کرد: ادامه کار اکنون در لوکیشن اصلی سریال واقع در کاشانک تهران در حال پیگیری است و فریبا نادری که به بازیگران این سریال اضافه شده، مقابل دوربین قرار گرفته است. نادری در این سریال نقش زنی با نام خودش فریبا را بازی می‌کند که در پی کشف مسائلی، مدام به زندگی خانواده حاج عزت سرک می‌کشد.

خانواده , خانواده برتر , مشاوره خانواده

وی افزود: در سکانسی که مشغول تصویربرداری آن هستیم، همه بازیگران اصلی سریال حضور دارند و طی آن اعضای خانواده همچنان درگیر موضوع بدهی محسن پسر کوچک خانواده هستند.

خانواده آنلاین , خانواده ایرانی , خانواده ترامپ

قچاق یادآور شد: در چند روز آینده تصویربرداری سکانس‌های مربوط به درمانگاه و مدرسه را آغاز خواهیم کرد، در واقع قصد داریم تنفسی کوتاه برای بازیگران اصلی این سریال که در لوکیشن داخلی حضور جدی‌تری دارند ایجاد کنیم تا فضای کار برایشان خسته‌کننده نشود.

«فاخته» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است که در 33 قسمت  برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است.

فیلمنامه این سریال که علی اکبر محلوجیان آن را می‌نویسد، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

دادگاه خانواده , مجله خانواده سبز , روز خانواده

این سریال با بازی ثریا قاسمی (مادربزرگ)، عبدالرضا اکبری (پدر خانواده)، کمند امیرسلیمانی (مادر خانواده)، فرخ نعمتی (پدربزرگ)، شهرام عبدلی (عمو)، رحیم نوروزی، متین ستوده (دختر بزرگ خانواده)، نگین معتضدی (زن عمو) و هنرمند خردسال سپیده کاشانی در نقش اصلی و دختر کوچک خانواده روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

از دیگر عوامل «فاخته» می‌توان به محسن حسن‌پور دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، پژمان شفیع‌پور دستیار دوم کارگردان، مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری، سامان شهامت صدابردار، جلال موسوی طراح گریم، مهدی دیلم صالحی صحنه، سیدرضا حسینی مدیر تولید، بنیامین قچاق تدوینگر، آزاده قچاق پست پروداکشن و آرش سلطانی عکاس اشاره کرد.


ویدیو : دردسر بدهکاری پسر یک خانواده! +عکس