دردسرهای «ادل» در تاک شوی جیمی فالون : دوشنبه شب « ادل» خواننده مشهور بریتانیایی ...


دوشنبه شب « ادل» خواننده مشهور بریتانیایی در تاک شوی جیمی فالون در نیویورک شرکت کرد. وب سایت کافه سینما: این خواننده که شب گذشته تک آهنگ Hello را در SNL اجرا کرده بود، به فالون گفت که اجرا در استیج شوی Saturday Night Live در نیویورک، از آنچه فکرش را می کرده سخت تر بوده است، زیرا همه چیز در آنجا کاملا زنده است. ادل گفت دیگر اجرا در اس.ان.ال خیلی خیلی زنده است. خیلی اضطراب داشتم چیزی بد پیش برود، اما نرفت.

جیمی فالون , دانلود تاک شو جیمی فالن , جیمی جامپ

جیمی , دردسرهای عظیم , دانلود فیلم جیمی وست وود

جیمی لنیستر , جیمی فاکس , جیمی ویلز

فالون مجری برنامه گفت که آن شب بهترین لباس هایش را پوشیده و به همراه همسرش در برنامه حضور داشته است. سپس جیمی فالون از زیر میزش یک صفحه درآورد که از قرار صفحه آلبوم بیست و پنج، آلبوم جدید ادل است.

آنها به شوخی خطاب به بچه هایی که بیننده تاک شو بودند گفتند با این صفحه هم می شود موسیقی گوش کرد. و ادل اضافه کرد البته باید به بچه های این نسل بگوییم سی دی هم چیست!

دردسرهای عظیم 2 , جیمی ولز , جیمی الیور

جیمی فلن , سریال دردسرهای عظیم , دردسرهای عظیم 3

در بخش دیگری از برنامه که به شدت توجه تمام رسانه ها و علاقه مندان موسیقی را جلب کرده است، ادل به همراه جیمی فالون و گروه Roots با استفاده از سازهای موسیقی که برای آموزش موسیقی کودکان به کار می رود، آهنگ Hello را به زیبایی اجرا کردند.

در اواخر اجرای این آهنگ، ادل یک تلفن موبایل اسباب بازی هم به دستش گرفت و مورد تشویق شدید تماشاگران قرار گرفت:

بازیگر دردسرهای عظیم , رحم اجاره‎ای و دردسرهای آن , دردسرهای گوگل پلاس

جیمی فالون همیشه بازی و سرگرمی برای مهمان هایش در نظر می گیرد. بازی این برنامه فالون جعبه دروغ بود. جیمی فالون و ادل در دو سر یک میز نشسته بودند که با دیواری مقوایی از هم جدا شده بود و فقط یک دریچه صورت آنها را رو به روی هم قرار می داد.

پشت سر آنها جعبه هایی از شماره 1 تا 9 قرار گرفته بود. هر کدام از آنها باید یک جعبه را انتخاب می کردند و محتویات داخل آن را می دیدیند و سپس راجع به آن طوری صحبت می کردند که حدش اینکه گوینده راست می گوید یا دروغ مشکل باشد.

 آدل و جیمی فالون با خنده و شوخی فراوان این بازی را انجام دادند و فالون برنده شد. تصاویری از این مسابقه را برای شما به نمایش می گذاریم:

بهار در دردسرهای عظیم , خطرات و دردسرهای اوایل بارداری , نقش لطیف در دردسرهای عظیم

درآمد جیمی ولز , دردسرهای مُردن ؛ سعی کنید زنده بمانید  , جیمی باردی

جیمی کیتون , جیمی مانکن آمریکایی , جیمی، مانکن آمریکایی

بازیگر جیمی لنیستر , دانلود لیت نایت شو جیمی فلن , جیمی جامپ عشق رونالدو جریمه شد

دردسرهای نامزدی , مشکلات و دردسرهای مجرد بودن , جیمی جامپ زلاتان

سایت جیمی الیور , جیمی ولز ویکی پدیا , جیمی دورنان

جیمی لنیستره , دردسرهای جدید پوکمون گو  , جیمی جامپ زلاتان متچستر

در انتهای این تاک شوی جذاب، جیمی فالون به ادل گفت که مدت ها منتظر آهنگی از ادل بوده است و روزی که تک آهنگش را بیرون داده است، فالون به مغازه رفته و تقاضای آهنگ ادل را کرده است.

 آنقدر با هیجان منتظر این آهگ بوده که وقتی فروشنده به فالون گفته هنوز کل آلبوم بیرون نیامده است، فالون گفته هرچی باشه، فقط یک آهنگ تازه ار ادل باشه!

ادل از این تعریف فالون بسیار خوشحال شد و گفت من برای دل خودم می خوانم. برای وقت هایی که به موزیک احتیاج دارم. و وقتی می بینم مردم هم دقیقا برای همان احساساتی که برای خودم می خواستم، به موزیک من گوش می دهند، احساس شادی می کنم. این فوق العاده است.

به گزارش سرویس تلویزیون جهان کافه سینما، ادل در پاسخ سوال جیمی فالون که آیا او هم دلش برای خواننده ای تنگ شده است گفت: منتظر کار جدید ریحانا هستم و نمی توانم بیشتر از این صبر کنم. فرانک اوشن هم همین طور.


ویدیو : دردسرهای «ادل» در تاک شوی جیمی فالون