درخواست مشاور هاشمی رفسنجانی از شورای عالی امنیت ملی: هزینه حصر را از دوش نظام بردارید :



شورای عالی امنیت ملی , آدرس ساختمان شورای عالی امنیت ملی , فواد صادقی مشاور رسانه‌ای هاشمی‌رفسنجانی از زندان آزاد شد

درخواست مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از شورای عالی امنیت ملی:
هزینه حصر را از دوش نظام بردارید

بارها نوشته ام و تا رفع حصربازهم می نویسم ادامه این حصربرای نظام همانند ادامه حصرمرحوم آیت الله منتظری کاملا بی‌فایده است و جز هزینه در بر ندارد.

قانون‌آنلاین- مشاور فرهنگی آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی در مطلبی که در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نوشته است موضوعی را از شورای عالی امنیت ملی درخواست کرد.


بخشی از مطلب غلامعلی رجایی به شرح زیر است:
از ته دل امیدوارم روزی برسد که حتی یک ایرانی بدون عید نباشد.
بارها نوشته ام و تا رفع حصربازهم می نویسم ادامه این حصربرای نظام همانند ادامه حصرمرحوم آیت الله منتظری کاملا بی‌فایده است وجزهزینه در بر ندارد .


امید من آن است همانگونه که دولت یازدهم تصمیمات غلط دولت دهم را کان لم یکن اعلام کرده ومی کند ترکیب جدید شورای امنیت ملی هم تدبیری بیندیشد و این هزینه را از دوش نظام بردارد.


ادامه یک تصمیم اشتباه، یک اشتباه بزرگتراست.


اگرآقایان ادعایی غیر ازاین دارند لطف کنند و فاید ه های این حصرها را برای نظام بشمارند.


بنظرمی رسد ما دربعضی زمبنه ها دچارتوهم شده ایم. بعضی مصاحبه ها درباره محصورین نوعی لجاجت را تداعی می کند. باید ازاین توهم توام با لجاجت دست برداریم. هیچ اتفاقی نمی افتد.


امروز به کسی می گفتم بعضی روزنامه ها بدون اعتنا به محدودیتهای ابلاغی مبنی بر درج تصویر وخبرعکس خاتمی در روزنامه ها به بهانه روزتولد وی عکس وی را درصفحه اول منتشرکردند وامنیت ملی بخطرنیفتاد! خوشبختانه دستگاه امنیتی ونظارتی هم در اقدامی هوشمندانه نسبت به این امرهیچ عکس العملی نشان نداد وامروزه همه شاهد درج اخبار وتصاویر خاتمی در رسانه ها هستند. باید حصرها را هرچه زودتربرداشت و وجهه رحمانی نظام را به آن باز گرداند.
/قانون آنلاین

 


ویدیو : درخواست مشاور هاشمی رفسنجانی از شورای عالی امنیت ملی: هزینه حصر را از دوش نظام بردارید