درخواست لاریجانی از حسن روحانی : عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از درخواست کتبی ...


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از درخواست کتبی رئیس قوه مقننه به رئیس قوه مجریه در خصوص اظهار نظر اخیر مشاور رئیس جمهور که باعث ناراحتی نمایندگان شده است، خبر داد. خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از درخواست کتبی رئیس قوه مقننه به رئیس قوه مجریه در خصوص اظهار نظر اخیر مشاور رئیس جمهور که باعث ناراحتی نمایندگان شده است، خبر داد.

علی علیلو عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس از درخواست رئیس مجلس از رئیس جمهور در مورد پیگیری اظهارات اخیر مشاور رئیس جمهور در ارتباط نمایندگان مجلس خبر داد.

وی افزود: پس از اظهار نظر مشاور رئیس جمهور نمایندگان ناراحتی و اعتراض خود را درقالب نامه ای به هیئت رئیسه مجلس اعلام کردند تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در همان روز رای اعتماد به صورت مکتوب از رئیس جمهور خواست تا پیگیر این نوع رفتارهایی که باعث ناراحتی نمایندگان شده است باشد.

علیلو با بیان اینکه هنوز پاسخی از سوی دولت در این خصوص دریافت نشده است، گفت: بنای مجلس در حمایت و کمک به دولت است، اما از آقای روحانی می خواهیم در انتخاب افراد و سازماندهی دولت از بکارگیری افراد و اقداماتی که به نحوی باعث ایجاد فاصله بین این دوقوه شود، پرهیز کند؛ چراکه برخی گروه ها و افراد بدشان نمی آید که بین دولت و مجلس افتراق ایجاد کنند.


ویدیو : درخواست لاریجانی از حسن روحانی