درخواست عدم همگروهی با عربستان را نداده‌ایم! : فدراسیون فوتبال نامه ای مبنی ...



عربستان , درخواست , عربستان سعودی

فدراسیون فوتبال نامه ای مبنی بر عدم هم گروهی با عربستان در دور نهایی مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نکرده است.

به گزارش ورزش سه، حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: اگر چه بحث هایی در این باره شده بود اما اصلا اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. واقعیت این است که تیم ملی از شرایط مطلوبی برخوردار بوده و جایگاه ایران و عربستان در رنکینگ فیفا گواه این مدعاست. هر اتفاقی در زمینه برگزاری بازی رخ دهد تیم ایران با انگیزه در میدان ظاهر خواهد شد و با نیت پیروزی بازی را دنبال می کند.

 اگر چه باشگاه های عربستانی به دلیل هزینه های کلانی که در جذب بازیکن خارجی انجام می دهند تیم های قوی هستند اما تیم ملی عربستان در سطح پایین تری نسبت به ایران قرار دارد و همگروهی با عربستان به سود ماست و آنها هستند که از همگروهی با ما واهمه دارند. از همه مهمتر این درخواست با پاسخ منفی کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم چنین فیفا روبرو می شد چون درخواست منطقی به شما نمی رود. حتی عربستانی ها هم نتوانسته اند مانع از همگروهی تیم های باشگاهی خود با ایرانی ها شوند چون قرعه کشی صورت می گیرد و قرعه کشی معنی و مفهوم خاص خود را دارد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : درخواست عدم همگروهی با عربستان را نداده‌ایم!