درخواست تحریم هتل احمدی نژاد در نیویورک! : آغاز جنجال در مورد هشتمین سفر احمدی ...



آغاز جنجال در مورد هشتمین سفر احمدی نژاد به نیویورک

درخواست تحریم هتل احمدی نژاد در نیویورک!/ "این یک بی حرمتی است که از پول آمریکایی ها برای حفظ امنیت احمدی نژاد هزینه شود"

یک گروه از فعالان سیاسی خواهان تحریم هتلی شدند که قصد دارد خدمات لوکس به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی به هنگام اقامت دراین شهر ارائه نماید.

 

تفاوت سفر روحانی و احمدی نژاد به نیویورک , احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد

 

انتخاب : شهریو ماه هر سال ، گره خورده به سفر هیات ایرانی و در راس آن محمود احمدی نژاد به نیویورک جهت شرکت در نشست سالانه سازمان ملل، اما سفر هر ساله او  همواره با جنجال های متعددی رو به رو بوده است ، اما یکی از مسائل هر ساله حضور رییس جمهور در نیویورک ، تلاش برخی گروه های و جریان های ضد ایرانی جهت ایجاد مزاحمت برای هیات ایرانی است.

روزنامه آمریکائی «یویورک پست» گزارش داد که فعالان مخالف دولت ایران از هم اکنون در فعالیتند تا از دست‌یابی هیئت ایرانی همراه محمود احمدی‌نژاد به هتل‌های نیویورک ممانعت کنند.

یک گروه از فعالان سیاسی خواهان تحریم هتلی شدند که قصد دارد خدمات لوکس به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران به هنگام اقامت دراین شهر ارائه نماید.

به نوشته این روزنامه، دفتر ریاست جمهوری ایران هتل مجلل وارویک را درخیابان ششم نیویورک برای مدت برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل ذخیره کرده است.

یک عضو گروه «اتحاد علیه ایران اتمی» دراین باره گفته است که این دومین سال در این نزاع است که احمدی نژاد درهتل وارویک نیویورک اقامت می گزیند.

وی گفت: اینکه سرویس های امنیتی آمریکا ازپول مالیات دهندگان آمریکائی برای حفظ امنیت احمدی نژاد هزینه می کنند یک بی حرمتی واقعی است!او افزود: گروه اتحاد علیه ایران اتمی درنظردارد به هنگام اقامت احمید نژاد دراین هتل درمقابل آن دست به تظاهرات بزنند.

به گزارش «انتخاب» ؛ قابل ذکر است ، سفر آتی احمدی نژاد به نیویورک ، هشتمین سفر وی به نیویورک برای شکرت در نشست سازمان ملل است و پیش بینی می شود ، این سفر ، آخرین سفر او به نیویورکب اشد./انتخاب

 


ویدیو : درخواست تحریم هتل احمدی نژاد در نیویورک!