درخشان خاطرات پرسپولیس را زنده کرد : مثل اینکه بدشانسی‌های حمید درخشان در پرسپولیس ...


مثل اینکه بدشانسی‌های حمید درخشان در پرسپولیس به تیم خونه به خونه و شهر بابل هم سرایت کرده است. در شهر آبادان شاگردان او 2پنالتی خراب کردند. ورزش سه: مثل اینکه بدشانسی‌های حمید درخشان در پرسپولیس به تیم خونه به خونه و شهر بابل هم سرایت کرده است. در شهر آبادان شاگردان او 2پنالتی خراب کردند.

صنعت نفت آبادان که در هفته‌های اخیر پیشرفت محسوسی داشته برابر تیم خونه به خونه که به تازگی حمید درخشان را بالای سر خود می‌بیند 2 پنالتی داد. پنالتی اول را منصور تنهایی بد زد و حسن حوری با یک حرکت آن را دفع کرد اما پنالتی دوم را قاسم دهنوی برای آنکه حرف و حدیثی بجا نگذارد محکم وسط دروازه کوبید اما توپ با تیرک دروازه متوقف شد و در برگشت داور بازی خطای مهاجمان خونه به خونه را گرفت تا در یک روز ماندگار برای نفت آبادان و تلخ برای خونه به خونه، بابلی‌ها از 3 امتیاز بازی و مساعد شدن شرایط صعود به لیگ‌برتر تا این لحظه محروم شوند.

حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید خونه به خونه همچنان با بدشانسی مواجه است و تیمش علیرغم فراهم کردن فرصت در نتیجه و به ثمر نرساندن آن ناکام است تا شرایطی مشابه زمان پرسپولیس برای او رقم بخورد.


ویدیو : درخشان خاطرات پرسپولیس را زنده کرد