درامد تیلور سوئیفت در مقابل برندگان اسکار و ستارگان هالیوودی +عکس : درامد تیلور ...



درامد تیلور سوئیفت در مقابل برندگان اسکار و ستارگان هالیوودی +عکس
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: به نظر میرسد "تیلور سوئیفت" ستاره زیبارو و 23 ساله هالیوودی از بسیاری از همتایان خود موفق تر بوده است . او به قدری در زمینه کاری و درآمد موفق بوده است که حتی گوی سبقت را از برندگان جایزه اسکار و ستارگان با تجربه هالیوودی ربوده است.

اسکار 2016 بهترین مدل لباس ستارگان زن هالیوودی در مراسم اسکار , برندگان اسکار , برندگان اسکار 2015

فروش آلبومهای او در سال 2012 میلادی درآمدی معادل 57 میلیون دلار برای او به همراه داشته است. او که بخاطر ساخت آهنگهایش از روی شکستهای عشقی اش در دنیای واقعی شهرت دارد فهرستی بلند بالا از روابط شکست خورده در کارنامه خود دارد که به نظر میرسد همین امر باعث شهرت و حتی ثروت او شده است، چرا که هر کدام از این شکستهای عشقی الهام بخش یکی از ترانه های او بوده است.
"جاستین بیبر" با درآمد 55 میلیونی اش رتبه دوم این فهرست را از آن خود کرده است گفته میشود او در هر ساعت درآمدی معادل 6 هزار دلار دارد. بعد از جاستین بیبر 19 ساله "برد پیت" قرار دارد که درآمد سال گذشته اش حدود 53.5 میلیون بوده است . ادله خواننده معروف بریتانیایی نیز که بخاطر بارداری اش در سال گذشته میلادی کم کار جلوه کرده بود نفر بعدی این فهرست است . او درآمدی معادل 32 میلیون دلار داشته است.

برندگان اسکار 2016 , بهترین ویلاهای ستارگان هالیوودی , مدل آرایش های ساده ستارگان هالیوودی

برندگان اسکار 2012 , فیلم های برندگان اسکار 2015 , شکست ستارگان ایران مقابل ستارگان لالیگا

برندگان جایزه ی اسکار 2015 , برندگان اسکار 2014 , لیست کامل برندگان اسکار 2015

 منبع:pardad.ir


ویدیو : درامد تیلور سوئیفت در مقابل برندگان اسکار و ستارگان هالیوودی +عکس