درآمد 1 میلیون یورویی قرمزها از بازی با رئال : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ...


رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درآمد احتمالی پرسپولیس از بازی با رئال مادرید که توسط اسپانسرها پرداخت خواهد شد، یک تا یک‌ونیم میلیون یورو خواهد بود. خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد برگزاری جلسه با مسئولان باشگاه رئال مادرید اظهار داشت: جلسات خوبی با آقای پرز (رئیس باشگاه رئال مادرید) و آقای سانچز (دبیر اجرایی باشگاه رئال مادرید) و دیگر مسئولان بخش‌های مختلف باشگاه رئال مادرید داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مباحث ما بحث انجام بازی دوستانه بود که بر سر انجام آن در تهران توافق شد. ما همچنین با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اسپانسرهای این بازی، به توافق مالی هم رسیدیم. تنها موردی که برای عقد قرارداد باقی ماند، بحث تاریخ بازی بود. اگر زمان شروع مسابقات فصل آینده ایران مشخص بود، به احتمال فراوان انعقاد قرارداد را هم انجام داده بودیم. به همین منظور در بازگشت به تهران با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مذاکراتی خواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اواخر ژوئن و اوایل ژوئیه، زمان مورد نظر برای باشگاه رئال مادرید است. در مورد مسائل مالی هم باشگاه رئال پیشنهاد سه میلیون یورویی را مطرح کرد که اسپانسر با آن مشکلی نداشت اما با پرداخت این رقم سهم باشگاه پرسپولیس از درآمد این بازی کم خواهد شد. درآمد احتمالی پرسپولیس از این بازی که توسط اسپانسرها، پرداخت خواهد شد، یک تا یک‌ونیم میلیون یورو خواهد بود. البته آقای پرز به ما قول داد که مبلغ قابل توجهی از مبلغ مورد نظر باشگاه رئال مادرید کاسته شود.

سیاسی خاطرنشان کرد: در جلساتی هم که داشتیم با توجه به اهمیت بحث مارکتینگ و اسپانسرینگ، پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که یک و هشت دهم میلیارد نفر به صورت مستقیم این بازی را تماشا کنند. صحبت‌های ما با مسئولان باشگاه رئال مادرید تنها به این بازی محدود نمی‌شد. این بازی در قالب یک پیمان خواهر‌خواندگی بین دو باشگاه انجام می‌شود و ما مذاکرات خوبی درباره فعالیت دو جانبه برای آکادمی فوتبال، نقل‌وانتقال بازیکن در دو باشگاه بین سطوح مختلف، عقد پروتکل همکاری، انجام دادیم و قرار شد این پروتکل همکاری را تنظیم و ارسال نمائیم تا باشگاه رئال مادرید نیز موارد مورد نظر خود را در آن اعمال کند. همچنین قرار شد در مورد مارکتینگ، هیئت اقتصادی باشگاه رئال مادرید به تهران سفر کنند و در این خصوص با ما همکاری لازم را داشته باشند.


ویدیو : درآمد 1 میلیون یورویی قرمزها از بازی با رئال