دخه‌آ: به دنبال ثبت اولین بازی ملی‌ام هستم : دروازه‌بان شیاطین سرخ بی‌صبرانه ...


دروازه‌بان شیاطین سرخ بی‌صبرانه مشتاق به ثبت رساندن اولین بازی ملی‌اش با پیراهن ماتادورهاست. تسنیم: دروازه‌بان شیاطین سرخ بی‌صبرانه مشتاق به ثبت رساندن اولین بازی ملی‌اش با پیراهن ماتادورهاست.

داوید دخه‌آ که پیش از در تمامی رده‌های سنی اسپانیا بازی کرده، امید دارد نخستین بازی ملی‌اش را برای اسپانیا در دیدار دوستانه جمعه شب لاروخا مقابل بولیوی انجام دهد.

دروازه‌بان منچستریونایتد در خصوص هم‌تیمی پیشینش گفت: کاستا بازیکنی باکیفیت است و همه ما منتظر بازگشت او هستیم. چندین سال است که دیه‌گو را از اتلتیکومادرید می‌شناسم و باید بگویم که سبک بازی او همه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. امیدوارم کاستا پیش از شروع جام جهانی صددرصد آماده بازی شود.

وی با تمجید از هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: تمامی بازیکنانی که در ترکیب لاروخا حضور دارند هم با تیم ملی هم با تیم باشگاهی خودشان به عنوان قهرمانی رسیده‌اند و هرگز برای باخت پا به میدان نمی‌گذارند.

دخه‌آ تصریح کرد: بی‌صبرانه مشتاقم تا اولین بازی ملی‌ام را با پیراهن اسپانیا به ثبت برسانم هرچند می‌دانم برای این کار رقابت سختی با دروازه‌بانان دیگر دارم. اگر این فرصت به من دست دهد از آن لذت خواهم برد.

دروازه‌بان شماره یک شیاطین سرخ  در خصوص ترکیب نهایی اسپانیا برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل عنوان کرد: شایعات بسیاری در خصوص اینکه چه بازیکنی در لیست نهایی خواهد بود یا خیر مطرح است، به هر حال چند بازیکن از جمع 30 بازیکن خط خواهند خورد و باید تا تصمیم نهایی دل‌بوسکه منتظر بمانیم.

وی با تمجید از بازیکنان جوان اسپانیا گفت: همگی در رده تیم‌های جوانان عملکرد خوبی داشته‌ایم و سعی کرده‌ایم همانند بازیکنان تیم ملی اسپانیا عمل کنیم. خیلی خوب است که بازیکنان جوان فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کنند.

دخه‌آ خاطرنشان کرد: شناخت خیلی خوبی از کشور برزیل ندارم ولی در طول برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 تنها روی بازی خودمان تمرکز خواهیم کرد و کاری به چیزهای دیگر نداریم.

اسپانیا در گروه B با هلند، شیلی و استرالیا همگروه است.


ویدیو : دخه‌آ: به دنبال ثبت اولین بازی ملی‌ام هستم