دختر 17 ساله اخاذی می‌کرد :   اخبار حوادث - دختر 17 ساله اخاذی می‌کرد دختر ...



خودکشی دختر 11 ساله , آتش زدن دختر 13 ساله در فردیس , آتش زدن دختر 16 ساله

 

اخبار حوادث - دختر 17 ساله اخاذی می‌کرد

دختر هفده‌ساله که با پیدا کردن گوشی یک زن مسافر، او را به قصد اخاذی تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجــازی کـــرده بود، از ســوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش زن جوانی باحضور در پلیس فتا و ارائه شکایتی عنوان کرد، پس از بازگشت از محل کارم متوجه گم شدن گوشی تلفنم شدم. ساعتی بعد فردی با خانه ام تماس گرفت و برای پس دادن گوشی ام پول خواست و چند پیام تهدید آمیز از طریق پست الکترونیکی ام دریافت کردم مبنی بر این که اگر دو میلیون تومان به وی پرداخت نکنم، تصاویر و فیلم های شخصی و خانوادگی ام را که درون گوشی بوده، در اینترنت منتشر می کند.

سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: با دستور قضایی تحقیقات برای شناسایی و دستگیری فرد اخاذ آغاز شد تا این که شاکی دوباره با حضور در پلیس فتا اعلام کرد، سارق دوباره پیام هایی را برایش ارسال و پول بیشتری درخواست کرده است.

تحقیقات پلیس فتا ادامه داشت تا این که دو روز پیش ردپای دختر هفده ساله ای را در این رابطه به دست آمد و او پس از هماهنگی قضایی دستگیر شد.

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس فتا به اخاذی از شاکی اعتراف کرد و گفت، روز حادثه من و شاکی سوار اتوبوس بودیم که او هنگام پیاده شدن گوشی اش را روی صندلی جا گذاشت و من آن را برداشتم. در گوشی تصاویر و فیلم های خصوصی و خانوادگی بسیاری ثبت و حتی نشانی خانه و نشانی پست الکترونیکی شاکی نیز ذخیره شده بود. من هم تصمیم گرفتم به بهانه انتشار تصاویر در اینترنت از مالباخته اخاذی کنم.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو : دختر 17 ساله اخاذی می‌کرد