دختر 13 ساله «لانه فساد» را لو داد : دختر 13ساله ای که از مشاهده اعمال خلاف ...


دختر 13ساله ای که از مشاهده اعمال خلاف و غیراخلاقی در پاتوق معتادان به تنگ آمده بود، در حالی این لانه فساد را به ماموران انتظامی معرفی کرد که مادرش نیز در این مکان حضور داشت. روزنامه خراسان: دختر 13ساله ای که از مشاهده اعمال خلاف و غیراخلاقی در پاتوق معتادان به تنگ آمده بود، در حالی این لانه فساد را به ماموران انتظامی معرفی کرد که مادرش نیز در این مکان حضور داشت.

 دختر نوجوانی با مراجعه به کلانتری از حضور خلافکاران در یک لانه فساد خبر داد. او گفت: چند سال قبل پدر و مادرم از یکدیگر جدا شدند و من که چاره ای جز زندگی با مادر معتادم نداشتم نزد او ماندم.مادرم منزلی را در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد اجاره کرد و سپس با جوان 24ساله ای که به "مشکی" معروف است آشنا شد و بدین ترتیب رفت و آمدهای این فرد به منزل ما ادامه یافت.

به طوری که دیگر خانه ما به "لانه فساد" تبدیل شد و بسیاری از معتادان به مواد مخدر صنعتی در کنار مادرم به استعمال "شیشه" می پردازند، اما آن جوان 24ساله صبح امروز (دیروز) پس از آن که مرا مورد ضرب و جرح قرار داد از خانه هم بیرونم کرد و من دیگر تحمل دیدن این شرایط را ندارم.

این گزارش حاکی است: در پی دریافت این خبر گروهی از ماموران انتظامی به سرپرستی سرهنگ کیخا ( رئیس کلانتری) و با کسب مجوز قضایی، منزل مذکور را در حالی پاکسازی کردند که 2 مرد و مادر آن دختر در حال استعمال مواد مخدر بودند.

در بازرسی از این مکان مقادیری مواد مخدر صنعتی نیز کشف شد که بررسی های پلیس نشان داد آنان از عوامل توزیع شیشه در مشهد هستند.


ویدیو : دختر 13 ساله «لانه فساد» را لو داد