دختر پوستر داعش پس از شکنجه کشته شد + تصویر : چگونگی شست و شوی مغزی دو نوجوان ...



چگونگی شست و شوی مغزی دو نوجوان ساکن اتریش
دختر پوستر داعش پس از شکنجه کشته شد + تصویر

پیش از این تصاویر این دختر با اسلحه توسط گروه داعش منتشر شده بود. پدر و مادر این دو دختر از پناهجویان بوسنیایی بوده اند. این دو دختر در آوریل سال 2014 میلادی ناپدید شدند. فرد فاش کننده یک زن تونسی بوده که گفته این دو نوجوان که از اتریش به رقه سوریه رفته بودند در یک خانه زندگی می کردند و به عنوان برده جنسی برای "جنگجویان تازه" داعش فعالیت می کردند و آن گروه این دو را مورد استثمار جنسی قرار داده بود.

پوستر داعش , شکنجه های داعش , پوستر ولادت حضرت معصومه و روز دختر

"سمرا کزینوویچ" 17 ساله ساکن وین اتریش بود. او 17 سال داشت و از خانه برای پیوستن به گروه تروریستی داعش فرار کرد. او همراه با "سابینا سلیموویچ" 15 ساله نیز بود. آنان به "دختران پوستر" داعش تبدیل شده بود. "کزینوویچ" پس از تلاش برای فرار از "رقه" توسط داعش به قتل رسیده است".

رسانه های غربی با انتشار این خبر اشاره کرده اند که او از سوی گروه داعش مجبور به بردگی جنسی شده بود. رسانه های غربی اشاره کرده اند که یکی از زندانیان پیشین داعش فاش کرده که این دختر جوان بر اثر شکنجه های فراوان داعش به دلیل تلاش برای فرار از دست اعضای آن گروه جان خود را از دست داده است.

پیش از این تصاویر این دختر با اسلحه توسط گره داعش منتشر شده بود. پدر و مادر این دو دختر از پناهجویان بوسنیایی بوده اند. این دو دختر در آوریل سال 2014 میلادی ناپدید شدند. فرد فاش کننده یک زن تونسی بوده که گفته این دو نوجوان که از اتریش به رقه سوریه رفته بودند در یک خانه زندگی می کردند و به عنوان برده جنسی برای "جنگجویان تازه" داعش فعالیت می کردند و آن گروه این دو را مورد استثمار جنسی قرار داده بود.

رسانه های غربی گزارش داده اند که گمان می رود که یک واعظ مذهبی از بوسنی که در وین زندگی می کرده به نام "مرصاد او" که با نام اسلامی "ابوتجمه" شناخته می شده مسئول اصلی شست و شوی مغزی این دو دختر جوان بوده باشد. البته او خود این اتهام را رد کرده است.

تصویر محرم پوستر , دختر آمریکایی اسیر داعش کمکم کنید ,  نورا دختر روسی تبار داعش

 

کشته شدن رقیب صادق گودرزی در راه داعش  , کشته شدن دختر جوان در سیل ایلام , پوستر دیواری دختر تنها

 

دختر آمریکاییِ اسیر داعش کمکم کنید , سلفی یک دختر ایرانی با رونالدو تصویر , جلاد داعش کشته شد

 

تصویر سردار سلیمانی در فیلم سرکرده داعش , شکنجه دختر فراری که بردگی , شکنجه وحشیانه و اتوی سر دختر برده

 

اخبار بین الملل - خردادنیوز

 


ویدیو : دختر پوستر داعش پس از شکنجه کشته شد + تصویر