دختر شهید بابایی در سریال «شوق پرواز»+جدیدترین عکسهای مجموعه :   این هفته ...



 

سریال شهید بابایی , عکسهای دختر سریال فراری از قصر , دختر شهید بابایی

این هفته و با پخش قسمت سوم سریال «شوق پرواز»، سلما بابایی تنها دختر شهید بابایی در نقش واقعی خود در این سریال مقابل دوربین ایفای نقش خواهد کرد.

در قسمت سوم این سریال تلویزیونی مخاطبان شاهد ادامه پی گیری سعید با بازی کوروش تهامی برای یافتن ردپایی از فرخ هستند. سعید در بخشی از داستان با ملیحه حکمت همسر شهید عباس بابایی و دخترش سلما مواجه می شود. نکته جالب توجه حضور سلما بابایی دختر واقعی شهید بابایی در کنار افسانه بایگان بازیگر نقش همسر شهید بابایی است.

طبق اعلام روابط عمومی سریال تلویزیونی «شوق پرواز»، در این قسمت سعید با مطالعه یادداشت های تحقیقات همسرش درباره شهید بابایی، به گذشته شهر قزوین در دهه ۳۰ هجری شمسی و دوران کودکی عباس بابایی می رود و مخاطبان شاهد صحنه هایی از کودکی این شخصیت و حضور او در تعزیه عید قربان خواهند بود. همچنین در این قسمت آشنایی عباس بابایی در کودکی با هواپیما طی چند سکانس به تصویر کشیده می شود.

با پخش این قسمت بازی چند بازیگر جدید در سریال «شوق پرواز» آغاز خواهد شد. فخرالدین صدیق شریف در نقش پدر عباس بابایی، علیرضا مظفری در نقش کودکی عباس بابایی، آناهیتا اکبری در نقش کودکی ملیحه همسر عباس بابایی، ارشیاطالبی در نقش سعید دوست دوران کودکی عباس، عبدالرضا اکبری در نقش دایی عباس بابایی، پوراندخت مهیمن در نقش زن دایی عباس بابایی، مهران رجبی در نقش حاج عبدالله دوست خانوادگی، آرش نوذری در نقش خلبان و... برخی از بازیگران این قسمت هستند.

این سریال ۲۴ قسمتی به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی با موضوع زندگی خلبان شهید عباس بابایی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران تولید شده و پخش آن از جمعه ۱۱ شهریور گذشته از شبکه یک سیما آغاز شده است.

همزمان با پخش قسمت سوم، سایت اینترنتی این سریال به نشانی www.shogheparvaz.tv در دسترس علاقمندان خواهد بود. ایمیل info@ shogheparvaz.tv نیز از روز جمعه برای دریافت نظرها و دیدگاه های علاقمندان و بینندگان سریال در دسترس خواهد بود.

شبکه ایران (www.inn.ir)     

شوق‌پرواز


ویدیو : دختر شهید بابایی در سریال «شوق پرواز»+جدیدترین عکسهای مجموعه