«دختر سیسیلی» با «غریبه» در تلویزیون :       آل‌پاچینو، رابرت دنیرو و رد استایگر ...



 

 

تلویزیون , عکس دختر , دختر ترامپ

 

آل‌پاچینو، رابرت دنیرو و رد استایگر بازیگران شناخته شده سینمای جهان هستند كه امروز و فردا با فیلم‌های مختلف،مهمان خانه‌های شما خواهند بود.



سرزمین سپید، روزی كه خواستگار آمد، دختر سیسیلی، غریبه، در تعقیب آفتاب، انتقام كبری، دریاچه سایه، دست‌ها روی شهر، خورشید را دیدم، قتل عادلانه و سفر به آفریقا از شبكه‌های سیما پخش می‌شوند.



● شبكه یك

سرزمین سپید ـ امروز ساعت ۲۲

روزی كه خواستگار آمد ـ فردا ساعت ۱۶

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «سرزمین سپید» به كارگردانی مارك مایلول امروز ساعت ۲۲ از شبكه یك سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: پل در حال ورشكستگی است كه جنازه مردی را به طور اتفاقی پیدا می‌كند. او این جنازه را به جای جنازه برادرش ریموند جا می‌زند تا بتواند مبلغ هنگفتی پول از بیمه به جیب بزند. ۲ دزد ناشی برای سهم بردن از حق بیمه، همسر او مارگریت را به گروگان می‌گیرند. مامور بیمه كه جوانی به نام تد است نیز در پی تحقیقات لازم برای این پرونده است.

فیلم سینمایی «سرزمین سپید» محصول سال ۲۰۰۵ كشورهای آلمان، كانادا، نیوزیلند و آمریكاست.

فیلم سینمایی «روزی كه خواستگار آمد» به كارگردانی فریال بهزاد، فردا عصر ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

فیلم داستان آقای دشتبان را روایت می‌كند كه پس از مدت‌ها كارمندی بازنشسته می‌شود. همین بازنشستگی شروع اختلافات او با همسرش در خانه است. از سوی دیگر دختر دانشجوی آقای دشتبان خواستگاری به نام مهران شكوری دارد كه در همسایگی آنها سكونت دارد.

محمدعلی كشاورز، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی و حسن جوهرچی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.



● شبكه ۲

دختر سیسیلی ـ امشب ساعت ۴۵/۲۳

غریبه ـ فردا ساعت ۳۵/۱۷

شبكه ۲ امشب ساعت ۲۳/۴۵ فیلم سینمایی «دختر سیسیلی» را پخش می‌كند.

داستان فیلم با یك غافلگیری شروع می‌شود: زمانی كه ریتا دختری ۶ ساله است، پدرش در مقابل چشمانش توسط مافیا (افراد دون كارلو) به قتل می‌رسد. بعد از این واقعه، ریتا مصمم می‌شود تا انتقام پدرش را بگیرد. بنابراین برای به دست آوردن مداركی علیه مافیا، شروع به نوشتن درباره آدم‌ها و اتفاقات شهرشان در دفتر خاطراتش می‌كند.

این شبكه همچنین برای فردا ساعت ۱۷/۳۰ فیلم سینمایی «غریبه» را برای پخش در نظر گرفته است.

«غریبه» داستان ۲ جوان بیکار است که یکی از آنها در آستانه ازدواج قرار دارد. آنها برای کاریابی به موسسه نگهداری از سالمندان مراجعه می‌کنند. پیرمرد میانسالی به نام رحمت، جوان‌ها را برای یافتن گنج در زیرزمین موسسه ترغیب می‌کند، بزودی همه کارکنان از موضوع مطلع شده و درصدد یافتن گنج برمی‌آیند.



● شبکه ۳

در تعقیب آفتاب ـ امشب ساعت ۲۰

انتقام كبری ـ فردا ساعت ۱۰/۱۱

دریاچه سایه ـ فردا ساعت ۲۳

امشب ساعت ۲۰ فیلم سینمایی «در تعقیب آفتاب» از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی وودی هارلسون، چون سدا و آن بنکرافت می‌بینیم یک سرطان‌شناس مشهور و ثروتمند به نام مایکل رینولدز که زندگی بسیار مرفهی دارد و در منزلی چندمیلیون دلاری زندگی می‌کند و در کارش نیز بسیار موفق است، توسط بیماری به نام براندون مون به گروگان گرفته شده و به آسایشگاهی در ناداهو می‌رود.

صبح جمعه فردا ساعت ۱۱/۱۰ فیلم سینمایی «انتقام کبری» به کارگردانی ایوبوسه و با بازی ژان بن، سنتا برگر و گوردون میچل از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

برادران اورلینی از روسای انجمن خانه‌سازان مارسی فرانسه به دست یکی از رقبای صنفی خود به قتل می‌رسد. به دنبال آن، دستور قتل دیگر برادر آنها به نام لویی که در بانکوک (تایلند) زندگی می‌کند نیز در دستور كار قرار می‌گیرد.

این شبكه همچنین فیلم سینمایی «دریاچه سایه» به کارگردانی کارل الکساندر گولدستین را فردا ساعت ۲۳ پخش می‌كند. در یک دهکده کوهستانی به نام دریاچه سایه، بچه‌ها در حین بازی کریکت روی دریاچه یخ‌زده، متوجه جسدی در زیر یخ می‌شوند. پس از بیرون آوردن جسد توسط پلیس، نظر پزشک قانونی این است که جسد متعلق به نویسنده‌ای به نام جک گاروی می باشد که ۱۴ سال قبل به قتل رسیده است.



● شبکه ۴


دست‌ها روی شهر ـ امروز ساعت ۴۰/۱۵

خورشید را دیدم ـ فردا ساعت ۳۰/۲۰

فیلم سینمایی «دست‌ها روی شهر» به کارگردانی فرانچسکو رزی امروز ساعت ۱۵/۴۰ از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود. بسازبفروشی که در شهرداری ناپل نفوذ دارد، نقشه گسترش شهر را به نحوی طراحی کرده است که گسترش شهر به سمت زمین‌های او و دوستانش در شمال شهر باشد. همزمان در محله فقیرنشین شهر با فروریختن یک ساختمان قدیمی بر اثر لرزش‌های ناشی از عملیات ساختمانی، چند نفر کشته می‌شوند.

فیلم سینمایی «خورشید را دیدم» به كارگردانی مهسون قیرمیزی گؤل فردا ساعت ۳۰‌/‌۲۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبكه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درمورد خانواده‌ای ساكن در روستایی كوهستانی و مرزی در تركیه است كه به دلیل وقوع جنگ داخلی مجبور به ترك روستا و مهاجرت می‌شوند، عده‌ای از آنها در استانبول می‌مانند و عده‌ای به نروژ می‌روند.



● شبكه تهران

قتل عادلانه ـ ۴۰ دقیقه بامداد فردا

سفر به آفریقا ـ فردا ساعت ۳۰‌/‌۱۳

فیلم سینمایی «قتل عادلانه» به كارگـردانی جان اونت ۴۰ دقیقه بامداد فردا از شبكه تهران پخش می‌شود.

كارآگاه ترك وروستر پس از ۳۰ سال همكاری و خدمت در تشكیلات پلیس نیویورك حاضر به بازنشستگی نیست، چون مجموعه‌ای از قتل‌ها وجود دارد كه هنوز موفق به یافتن عامل آن نشده‌اند.

رابرت دنیرو، آل‌پاچینو، كارلا كاگینو و فیفتی سنت در فیلم سینمایی «قتل عادلانه» هنرنمایی كرده‌اند.

فیلم سینمایی «سفر به آفریقا» به كارگردانی اولیور باروكس هم فردا ساعت ۳۰‌/‌۱۳ از شبكه تهران پخش می‌شود.

مردی كه پدرش راهنمای تور بوده و هیچ اطلاعی از تور آفریقا ندارد، به واسطه گروگان گرفته شدن دوستش توسط یك واسطه فرانسوی كه به شورشیان موزامبیك قاچاق اسلحه می‌كند، به آفریقا می رود و..../گزارش : جام‌جم آنلاین

 

 


ویدیو : «دختر سیسیلی» با «غریبه» در تلویزیون