دختر جوان قربانی هوس عرفانی در چت روم شد : متهم با به کار بردن الفاظ عارفانه ...


متهم با به کار بردن الفاظ عارفانه و ذکر برخی حرف ها و عبارات مدعی شد که از آینده من باخبر است و به همین دلیل مسائلی را درباره آینده من عنوان کرد. شاکی عنوان کرد: این فرد شیاد توانست با حیله گری خاص خود مرا خام کند و متقاعد سازد که ارتباط خود را با او بیشتر کنم، خراسان: فرد شیادی که با ادعای ارتباط با ملائک و آگاهی از آینده افراد، با پرسه زنی در فضای چت روم دختر جوانی را اغفال کرده و مورد سوء استفاده قرار داده بود، توسط مأموران پلیس فتا دستگیر شد.

 ماجرای دستگیری این مدعی دروغین عرفان از آن جا آغاز شد که چند روز قبل دختر جوانی اهل یکی از شهرهای استان مازندران، شکایتی را به پلیس تقدیم و عنوان کرد: هنگامی که در فضای اینترنت مشغول چت و گفت وگو بودم با فردی آشنا شدم که ادعا می کرد با فرشتگان و ملائک در ارتباط است.

وی افزود: این متهم با به کار بردن الفاظ عارفانه و ذکر برخی حرف ها و عبارات مدعی شد که از آینده من باخبر است و به همین دلیل مسائلی را درباره آینده من عنوان کرد. شاکی عنوان کرد: این فرد شیاد توانست با حیله گری خاص خود مرا خام کند و متقاعد سازد که ارتباط خود را با او بیشتر کنم،

بنابراین پس از آن که چندین بار در چت با یکدیگر گفت وگو کردیم، با هم شماره تلفن رد و بدل کردیم و از آن پس ارتباطات تلفنی ما آغاز شد. پس از گذشت مدتی این تماس ها به ملاقات حضوری انجامید تا جایی که وی در یکی از ملاقات ها از من سوء استفاده کرد و از این روابط به طور مخفیانه عکس گرفت.

 دختر جوان افزود: مدعی دروغین عرفان سپس از من خواست که به هر طریقی که شده با او ازدواج کنم ولی من مخالفت کردم و او مرا تهدید کرد که اگر با این ازدواج مخالفت کنم تصاویر گرفته شده از روابطمان را در اینترنت منتشر می کند.

ادامه گزارش حاکی است پس از دریافت این شکایت به دستور سرهنگ رستمی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران، گروهی از مأموران زبده پلیس، مأمور تحقیق و بررسی درباره این پرونده و همچنین شناسایی و دستگیری متهم شدند. مأموران با ردیابی و بررسی ایمیل های ارسالی فرد شیاد، مخفیگاه وی را شناسایی و وی را به طور غافلگیر کننده ای، دستگیر کردند.

متهم نیز در اعترافات خود گفت: از آن جا که با علوم غریبه آشنا بودم با پرسه زدن در اینترنت و اتاق های چت با دختران جوان ارتباط برقرار می کردم و سپس با به کار بردن الفاظ عارفانه در صدد فریب دخترانی که خرافاتی و زودباور بودند برمی آمدم. در پی دستگیری متهم تحقیقات درباره ارتکاب جرایم دیگر نیز از سوی وی ادامه دارد.

یکی از کارشناسان پلیس فتا به خراسان گفت: بسیاری از مجرمان برای انجام اقدامات مجرمانه خود، به اینترنت روی می آورند و در این میان فضای چت روم نیز، مکانی است که افراد بدون داشتن کمترین اطلاعی از هویت یکدیگر با هم ارتباط برقرار می کنند.

 این کارشناس افزود: کلاهبرداران و افراد شیاد حداکثر سوء استفاده از این فضا را می کنند و چه بسا افراد زود باور را فریب می دهند. وی گفت: اگر جوانان و نوجوانان هوشیاری لازم را نداشته باشند فضای چت روم می تواند به فضای خطرناکی تبدیل شود به گونه ای که شیادان به راحتی می توانند با استفاده از الفاظ متفاوت، چرب زبانی و ادعاهای واهی جوانان و به خصوص دختران جوان را فریب دهند.


ویدیو : دختر جوان قربانی هوس عرفانی در چت روم شد