دختر جوان در دام 4 مرد آدم‌ربا :  اخبار حوادث - دختر جوان در دام 4 مرد آدم‌ربا سه ...



 اخبار حوادث - دختر جوان در دام 4 مرد آدم‌ربا

سه مرد که دختری جوان را ربوده و مورد تعرض قرار داده ‌بودند، در حالی توسط پلیس بازداشت شدند که یکی دیگر از متهمان همچنان تحت‌تعقیب ماموران قرار دارد.

به گزارش شرق، این چهار مرد که دو نفر از آنها پدر و پسر هستند بعد از ربودن دختری جوان و زخمی‌کردن پسری که همراه او بود، دختر را به خانه‌ای کشاندند و مورد آزار قرار دادند. سپس او را نیمه‌های شب کنار خیابانی در جنوب شهر تهران رها کردند.  گزارش این آدم‌ربایی توسط مردی به پلیس داده ‌شد که آدم‌ربایان وی را مجروح کرده ‌بودند.

 

او قبل از اینکه خود را به مرکز درمانی برساند به پلیس مراجعه کرد و گفت: «دو مرد مسلح به قمه به پارکی که من و دوستم در آنجا نشسته ‌بودیم آمدند. آنها من را کتک زدند و مجروح کردند بعد هم دختر جوان را سوار موتور من کردند و با خود بردند. متاسفانه در پارک کسی نبود که به ما کمک کند و ما تنها بودیم و داشتیم با هم صحبت می‌کردیم که این اتفاق افتاد.

 

من فکر می‌کنم آنها سر دوستم بلایی بیاورند و خیلی نگران او هستم.» در حالی‌که تحقیقات در این خصوص آغاز شده ‌بود، دختری پریشان به ماموران مراجعه کرد و گفت توسط چهار مرد مورد تجاوز قرار گرفته ‌است. او گفت وقتی با دوستش در پارک بود او را دزدیدند به این ترتیب پلیس متوجه شد این دختر، همان فردی است که چند ساعت قبل پسر جوان خبر ربودن او از پارک را داده ‌بود. دختر جوان گفت: وقتی من را از پارک دزدیدند به خانه‌ای بردند.

 

صاحب آن خانه پدر و پسری بودند که به‌نظر می‌رسید منتظر ما هستند. خیلی التماس کردم کاری با من نداشته ‌باشند. حتی گفتم هرچه دارم برای شما لطفا کاری به من نداشته ‌باشید و زندگی‌ام را سیاه نکنید اما آنها خیلی خشن بودند و به حرف‌هایم توجهی نکردند.


دختر جوان ادامه داد: اول دو مردی که من را دزدیدند آزارم دادند و بعد هم پدر و پسر آمدند و مرا مورد تجاوز قرار دادند و نیمه‌شب بود که مرا کنار خیابان رها کردند.  ماموران با توجه به سرنخ‌هایی که وجود داشت

 

خانه‌ موردنظر را شناسایی و پدر و پسر را دستگیر کردند. این دو که جرم‌شان را انکار می‌کردند وقتی دختر جوان در برابرشان قرار گرفت به تجاوز اعتراف کردند. با راهنمایی این دو متهم نفر سوم که در آدم‌ربایی و تجاوز شرکت داشت نیز بازداشت و پلیس متوجه شد این فرد از متهمان سابقه‌داری است که به اتهام 50 فقره زورگیری و سرقت تحت تعقیب ماموران قرار دارد. هرسه متهم به تجاوز به دختر جوان اعتراف کردند و تحقیقات پلیس برای بازداشت نفر چهارم که هنوز فراری است ادامه ‌دارد.

 

بازپرس جنایی تهران با دستور ویژه به ماموران پلیس از آنها خواسته ضمن بازجویی از سه متهم بازداشتی تحقیقات خود را برای دستگیری نفر چهارم ادامه بدهند. در حال حاضر تجسس‌ها در این خصوص ادامه دارد. همچنین پزشکی‌قانونی نیز ماموریت یافته تا ادعای شاکی را درباره تجاوز مورد بررسی قرار دهد.
  اخبار حوادث - شرق


ویدیو : دختر جوان در دام 4 مرد آدم‌ربا